کد خبر : 11149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
-

این یعنی فاجعه …!

این یعنی فاجعه …!

سه امتیاز بازی دیروز برای استقلال از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. پرویز مظلومی دوست داشت شروع دوباره لیگ را با برد آغاز کند و به همین دلیل با زدن ۲ گل ، به خواسته اش رسید.

قائم آنلاین،استقلالی ها برای رسیدن به گل اول، تا دقیقه ۲۵ صبر کردند. در این لحظه و در شلوغی جلوی دروازه گسترش ، توپ به سجاد شهباززاده رسید و او که در این بازی به عنوان تک مهاجم تیمش بازی می کرد با یک چرخش زیبا و به قول معروف وحید شمسایی گونه، با ضربه ای مطمئن دروازه حریف را باز کرد. شهباززاده امسال و تا این جای کار عملکرد فوق العاده ای در استقلال به لحاظ آماری داشته و در سه بازی، ۵ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. او دو گل به سیاه جامگان و دو گل به شهرداری سمنان (در جام حذفی) و یک گل به گسترش فولاد زده است.

بدون تردید تداوم چنین نمایش های مطلوبی از سوی شهباززاده باعث می شود تا کارلوس کی روش دو بار نامش را در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار دهد. امیدواریم سجاد همین طور بی حاشیه کار کند. گل دوم استقلال نیز همانند گل اول روی یک اتفاق حاصل شد. محسن کریمی جوان – که جانشین یعقوب کریمی مصدوم شده بود- با پیگیری توپ در شلوغی محوطه جریمه، گل دوم استقلال را زد. گلی که کریمی دیروز زد و پیروزی آبی پوشان را بیمه کرد، دومین گل او در لیگ برتر پانزدهم بود. کریمی پیش از این در اهواز برای استقلال گلزنی کرده بود.

استقلال با این پیروزی ، توانست از ۵ بازی صاحب ۱۲ امتیاز شود و جای همنام خوزستانی اش در رده دوم جدول را بگیرد. شاگردان مظلومی امسال فقط به ذوب آهن باخته اند و بقیه بازی هایشان را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.
اتفاق مهم بازی های دیروز ، عدم استقبال تماشاگران از دیدارها بود. در مجموع برای ۴ بازی دیروز فقط ۹ تماشاگر به ورزشگاه ها آمده بودند: استقلال – گسترش فولاد ۱۵۰۰ تماشاگر، سپاهان – تراکتورسازی ۴ هزار نفر، پدیده – سیاه جامگان ۲۵۰۰ نفر و راه آهن – ملوان ۱۰۰۰ تماشاگر!

این درست که کیفیت فوتبال ما از لحاظ فنی پایین آمده، اما این آمار شبیه فاجعه است! باور کنید تا همین چند سال پیش وقتی پرسپولیس و استقلال به شهری می رفتند، حداقل دو ، سه هزار نفر دور اتوبوس این تیم ها جمع می شدند! ۵ هزار نفری تمرین روز قبل از بازی پرسپولیس یا استقلال را می دیدند و روز بازی هم ورزشگاه پر می شد. اما حالا استقلال به تبریز رفته و تنها ۱۵۰۰ تماشاگر را به ورزشگاه کشانده است. البته مردمی که از لحاظ اقتصادی مشکل دارند، دیگر رغبت نمی کنند دست به جیب شوند و از سایر خرج های شان بزنند تا بازی فوتبالیست هایی را تماشا کنند که چند صد میلیون پول می گیرند!  روزگاری ما به فوتبال عربی کنایه می زدیم و روزی هم بود که ما ورزشگاه های خالی آنها را مسخره می کردیم اما حالا ما به همان روز افتاده ایم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − شش =