کد خبر : 8638
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
-

نایب قهرمانی ربات‌های انسان نمای ایرانی در ربوکاپ۲۰۱۵

نایب قهرمانی ربات‌های انسان نمای ایرانی در ربوکاپ۲۰۱۵

به گزارش عصر ساری، سرپرست تیم­های ربوکاپ این دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تیم هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، هند، تایوان و ایران در لیگ ربات­ های انسان نمای سایز نوجوان مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۵ حضور دارند. سروش صادق نژاد افزود: نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۵ از روز ۲۸ تیرماه ماه امسال با حضور بیش

به گزارش عصر ساری، سرپرست تیم­های ربوکاپ این دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تیم هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، هند، تایوان و ایران در لیگ ربات­ های انسان نمای سایز نوجوان مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۵ حضور دارند.

سروش صادق نژاد افزود: نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۵ از روز ۲۸ تیرماه ماه امسال با حضور بیش از ۲۰۰ تیم از دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه های مختلف از ۴۸ کشور دنیا آغاز به کار کرد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ ربات های شبیه ساز امداد و نجات، ربات های فوتبالیست سایز کوچک و ربات های انسان نما شرکت کرده است.

وی در مورد روند مسابقات جهانی ربوکاپ امسال توضیح داد: در دو روز ابتدایی این مسابقات، تیم ربات های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شد با پشت سر گذاشتن تیمی از هند و با کسب سه تساوی برابر تیم هایی از آلمان و ایران که سابقه قهرمانی چندین دوره این مسابقات را در کارنامه خود دارند، در جایگاه دوم گروهی این مسابقات قرار گیرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی ربوکاپ در لیگ ربات­های انسان­ نما افزود: این رقابت ها با حضور ۲۹ تیم در شهر حفای چین درحال برگزاری است و مرحله مقدماتی آن روز گذشته به کار خود پایان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =