کد خبر : 6064
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۷
-

امام جمعه چالوس: خدمات بیمه سلامت برای روستاییان تبیین شود

امام جمعه چالوس گفت: خدمات بیمه سلامت باید برای روستاییان به‌ طور کامل تبیین شود.

به گزارش علویون؛ حجت‌الاسلام محمد مهدی‌راشدی نوری در همایش بیمه سلامت روستاییان شهرستان چالوس که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دهیاران روستاهای این منطقه در محل سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مردم از خدمات بیمه سلامت آگاهی لازم را ندارند و بعضا دچار مشکلاتی می‌شوند که در این زمینه رسانه‌ها باید نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کردند، اما این‌گونه نشد.

وی افزود: مسئولان بیمه سلامت باید بیایند و به شوراها و دهیاران روستاها اطلاع‌رسانی کنند تا از طریق شوراها و دهیاران مردم روستاها خدمات بیمه سلامت را بهتر بشناسند و از آن بهره حداکثری را ببرند.

امام جمعه چالوس با اشاره به اینکه وظایف بهداشت و درمان توسط مسئولان این سازمان برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کشورمان خدمات خوبی در زمینه بهداشت و درمان ارائه شد و همه باید قدر این فرصت را بدانند و در راستای احقاق حقوق مردم حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت از حقوق مسلم مردم است، تصریح کرد: گاهی بی‌توجهی به برخی امور سبب بروز برخی امراض و مشکلات در حوزه بهداشت و درمان می‌شود که این اصلا خوب نیست و باید مشکلات در حوزه بهداشت درمان با وفاق و همدلی بیشتر رفع شود.

راشدی با بیان اینکه امام علی (علیه السلام) امنیت و سلامت را دو مقوله مهم دانستند، گفت:‌ ما در کشور خود از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستیم و با توجه به ناامنی‌هایی که در کشورهای منطقه دیده می‌شود، باید قدر این نعمت امنیت را در کشور بدانیم و همواره هوشیار باشیم.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + یازده =