کد خبر : 1121
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
-

مادر شهید نوروزی: نگران رفتن مهدی نیستم /اطمینان دارم جوانان دیگری مردانه جایش را پر می‌کنند

مادر شهید مهدی نوروزی گفت: نگران از دست دادن فرزندم نیستم، چون اطمینان دارم که جوانان این مرز و بوم مردانه جای خالی‌اش را پُر می‌کنند.

به گزارش علویون؛ آنان که مشتاقانه در بدرقه شهید مهدی نوروزی، مردی آسمانی که چند صباحی میهمان ما اسرای زمینی بود، شرکت کرده بودند، به‌راستی شاهد صبوری زینب‌گونه مادری داغ‌دیده بودند که در کمال استواری نظاره‌گر آخرین وداع مردم با فرزند دلبندش بود.

همان شیرمردی که غرش مردانه‌اش بر دل‌های نامسلمانان داعشی واهمه‌ای به وسعت دردهای مردم زجر کشیده عراق انداخته بود و لرزشی مهیب بر اندامشان.

در حالی که چشم‌ها همه گریان و دست‌ها همه لرزان بود، هیچ اثری از سستی و لرزش بر دستان مادرش ندیدم، هیچ اثری از بی‌تابی در چهره‌اش ندیدم به جز صبوری و مقاومت در نگاه و صدایی که لالایی‌های مقاومت را در گوش شیرمردی همچون شهید نوروزی زمزمه کرده بود.

مادر شهید مهدی نوروزی در حاشیه مراسم خاکسپاری این شهید بزرگوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به خاطر از دست دادن مهدی اصلاً ناراحت نیستم.

فاطمه بهشتی خاطرنشان کرد: ناراحت نیستم از جای خالی مهدی، چراکه اطمینان دارم جوانان دیگری مردانه جایش را پر می‌کنند.

وی بیان داشت: اگر خداوند متعال یاری کند، ان‌شاءالله برادر دیگر مهدی نیز به کمک سایر جوانان این مرز و بوم راه امثال مهدی را ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − نه =