کد خبر : 697
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
-

کشف خودروهای اهدایی عربستان به داعش + تصاویر

خودروهای به غنیمت گرفته شده از تروریست‌های داعش در اطراف تکریت توسط ارتش عراق که دارای پلاک کشورهای عربی است.   به گزارش علویون؛ «علی کریم الحسناوی» فرمانده یگان مالک اشتر عراق از کشف اسناد حمایت برخی از کشورهای عربی همسایه این کشور از گروه تروریستی داعش در جنوب تکریت خبر داد. وی اعلام کرد:

خودروهای به غنیمت گرفته شده از تروریست‌های داعش در اطراف تکریت توسط ارتش عراق که دارای پلاک کشورهای عربی است.

 

به گزارش علویون؛ «علی کریم الحسناوی» فرمانده یگان مالک اشتر عراق از کشف اسناد حمایت برخی از کشورهای عربی همسایه این کشور از گروه تروریستی داعش در جنوب تکریت خبر داد.

وی اعلام کرد: خودروهای به غنیمت گرفته شده از تروریست‌های داعش در اطراف تکریت توسط ارتش عراق که دارای پلاک کشورهای عربی است و روی شماری از آن‌ها عبارت (برای صادرات) وجود ندارد که نشان می‌دهد خودروهای مزبور فقط حق تردد در‌‌ همان کشور را داشته و خروج آن‌ها از مرز ممنوع بوده است.

پایگاه اینترنتی السومریه نیوز به نقل از الخسناوی نوشت: پلاک‌های مزبور متعلق به عربستان، اردن و سوریه (تروریست‌های سوریه) بود که مجهز به سلاح و نیرو برای کمک به تروریست‌های داعش اعزام شده‌اند و برخی دیگر نیز دارای پلاک قرمز هستند که بررسی‌ها نشان می‌دهد از سوی عربستان به عناصر داعش اهدا شده است.

به گفته برخی ناظران بحران عراق و سوریه یک جنگ اطلاعاتی است که سرویس‌های اطلاعاتی عربستان، اردن، ترکیه و در رأس آن‌ها سرویس اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا در این کشورها استارت زدند که زاییده آن داعش بود.

منبع: ابنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 14 =