کد خبر : 586
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۶:۰۳
-

راه اندازی مرکز کارتن خواب‌ها در شرق تهران / ساماندهی بیش از ۲ هزار کارتن خواب

رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی مرکز کارتن خواب‌ها در شرق تهران خبرداد.   به گزارش علویون؛ همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری کودکان خیابانی، متکدیان ، بی خانمانها و کارتن خواب‌ها، گفت: سازمان بهزیستی کشور در نیمه اول امسال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از

رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی مرکز کارتن خواب‌ها در شرق تهران خبرداد.

 

به گزارش علویون؛ همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری کودکان خیابانی، متکدیان ، بی خانمانها و کارتن خواب‌ها، گفت: سازمان بهزیستی کشور در نیمه اول امسال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد را شناسایی و ساماندهی کرده، که این رقم نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد زنان کارتن خواب رو به افزایش است ، ادامه داد: سازمان بهزیستی در بحث جمع آوری کارتن خواب‌ها چه در بخش زنان و مردان اقداماتی مفیدی را با کمک دستگاه‌های همچون نیروی انتظامی، شهرداری و قوه قضائیه انجام داده است .

وی تصریح کرد: در مرحله اول پس از جمع آوری آزمایش های مخصوصی از این افراد  انجام می شود، و پس از معاینات پزشکی افرادی که بیماری ندارند به مراکز نگهداری و مابقی به مراکز ویژه ای فرستاده شده و برای مدتی قرنطینه می شوند.

هاشمی افزود: سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد مرکز ساماندهی کارتن خوابها را در شرق تهران راه اندازی نماید که این مرکز مجموعه ایی تخصصی بوده و می تواند سازمان را در ارائه خدمات یاری دهد .

رئیس سازمان بهزیستی کشور  با اشاره به توانمندسازی متکدیان خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی کشور برنامه های ویژه ای اعم از آموزش، حرفه آموزی، تحصیل در نهضت سوادآموزی و….برای توانمند سازی متکدیان خیابانی در نظر گرفته است .
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 7 =