کد خبر : 293214
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
-

«ملاقات با جادوگر» اولین گزینه اکران نوروزی؟

«ملاقات با جادوگر» اولین گزینه اکران نوروزی؟

با وجود آنکه تاریخ اکران فیلم «ملاقات با جادوگر» ۱۰ آذرماه امسال اعلام شده بود، پروانه نمایش این فیلم تازه صادر شده و احتمالا یکی از گزینه‌های اکران نوروزی خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم «ملاقات با جادوگر» به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان و کارگردانی جمشید بهرامیان موافقت کرده است.

تیرماه ۱۳۹۹ بود که حسن مصطفوی – مجری طرح و مدیر تولید فیلم – گفت: فیلم «ملاقات با جادوگر» برای صدور پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده و پس از دریافت پروانه در زمان مناسبی اکران خواهد شد.

ابتدای آبان امسال شورای صنفی نمایش مصوب کرد که این فیلم از ۱۰ آذر اکران خواهد شد و احتمالا این تاریخ به معنای داشتن پروانه نمایش نیز بوده است، ولی از آنجا که تمام فیلم‌های مجوز دار از دولت قبل باز هم بازبینی شده‌اند پروانه نمایش این فیلم کمدی در دوره جدید مدیریت سازمان سینمایی روز گذشته، ۲۸ دی‌ماه صادر شده است.

در این فیلم امیرمهدی ژوله، مانی حقیقی، هستی مهدوی، نسیم ادبی، امیر شریعت، ستاره پروین، سپیده مرادپور و علیرضا خمسه بازی کرده‌اند.

پیش‌تر تهیه‌کننده‌ «ملاقات با جادوگر» ضمن مخالفت با اکران پاییزی فیلم به دلیل آماده نبودن، گفته بود که ترجیح می‌دهند اکران با تاخیر بیشتر انجام شود تا به نوروز برسند چون این فیلم کمدی شاد در سبک فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» و مناسب اکران نوروز است.

فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است:جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

فیلم نامه اولیه این اثر با نام «ماساچوست» پیش تر توسط پیمان عباسی به نگارش در آمده است.

«ملاقات با جادوگر» اولین گزینه اکران نوروزی؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =