کد خبر : 293194
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

مسئولان برای تولید فیلم فاخر «نقش مازندران در دفاع مقدس» همت کنند

مسئولان برای تولید فیلم فاخر «نقش مازندران در دفاع مقدس» همت کنند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: نیازمند همت مسئولین در تولید فیلم فاخر نقش مازندران در دفاع مقدس هستیم.

به گزارش عصرقائم،  سردار عبدالله ملکی در آئین اکران خصوصی فیلم‌های «آخرین شانس» و «راش» که در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: انعکاس رشادت‌های دلاورمردان ایرانی و رشادت‌های مدافعان حرم ستودنی است و باید مسئولین استانی حمایت‌های خود را بیشتر کنند تا شاهد شکوفایی بیشتر هنرمندان در زمینه کارهای هنری دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: هنر بهترین و زیباترین دریچه برای انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس است که هم ایستادگی دارد و هم شیوایی و در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

ملکی ضمن قدردانی از دست اندرکاران ساخت و تولید این دو اثر هنری بیان داشت: تولید آثار هنری با وجود محدودیت‌ها و کمبودها کار بسیار گرانسگ و ارزشمندی است چراکه هنرمندان این عرصه برای معرفی ارزش‌ها و گوهرهای ناب دغدغه‌مندانه و خالصانه ایثار می‌کنند و جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: ما بخشی از کارها را در این حوزه انجام دادیم اما برای تولید آثار بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر باید اعتبار بگذاریم و انتظار داریم مسئول سازمان برنامه و بودجه استان در این زمینه توجه و همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم اثری فاخر از نقش استان مازندران در دفاع مقدس تولید کنیم.

این مسئول ادامه داد: برای دفاع از ارزش‌های این نظام خون‌های زیادی ریخته شد تا ایران سربلند و سرافراز بماند و این اقتدار و عزت باید برای نسل‌های امروز و آینده بازگو شود.

ملکی با اشاره به اینکه مازندران در حوزه دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد، اظهار داشت: نقش آفرینی یازده یگان مازندرانی‌ در پشتیبانی جنگ و مهمان‌نوازی از ۵۰ هزار مهاجر جنوب و بازسازی شهر سوسنگرد باید در قالب اثر هنری فیلم و مستند نمایش داده شود.

وی با اشاره به اینکه در فیلم «آخرین شانس» جنایت‌های داعش و مقاومت مدافعان حرم به نمایش درآمده است و در فیلم «راش» نیز فداکاری و ایثار محیطبانان را در حفاظت از جنگل و قاچاق چوب به تصویر کشیده است، گفت: همچنین فیلم جنایت‌های گروهک‌های ضد انقلاب کردستان نیز امروز کلید می‌خورد و باید به ساخت این اثر کمک کنیم.

مسئولان برای تولید فیلم فاخر «نقش مازندران در دفاع مقدس» همت کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − بیست =