کد خبر : 293170
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

توضیحات لطیفی درباره سریال شهید بروجردی

توضیحات لطیفی درباره سریال شهید بروجردی

محمدحسین لطیفی در آستانه‌ی ساخت سریالی درباره ضرورت تصویری کردن زندگی شهید بروجردی اظهار کرد: شرایط امروز، بی‌شباهت به جنگ نیست. پس، با ساختن فیلم‌های خوب و الگو دادن، می‌توانیم جامعه را واکسینه کنیم.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی سریال، «غربت» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، محصول جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که این روزها آخرین مراحل پیش تولید را سپری می‌کند.

همزمان با تکمیل عوامل پشت دوربین، سازندگان قصد دارند برای نقش‌های اصلی از بازیگران کمتر دیده شده اما توانمند استفاده کنند.

محمدحسین لطیفی در آستانه ساخت سریال درباره ضرورت تصویری کردن زندگی شهید بروجردی می گوید: «همه وجود این شخصیت عشق است و در بحبوحه‌ جنگ هر اتفاقی می افتد، می‌تواند آرام باشد و درست فکر کند. شرایط امروز، بی شباهت به جنگ نیست. پس، با ساختن فیلم‌های خوب و الگو دادن، می‌توانیم جامعه را واکسینه کنیم.»

محمدحسین لطیفی: نمی‌خواهیم صرفا تانک و توپ نشان دهیم

او همچنین تاکید می‌کند: «ذات چنین کارهایی احساس و عشق است. ما نمی‌خواهیم صرفا تانک و توپ نشان دهیم؛ ما می‌خواهیم شخصیتی را نشان دهیم که در تاریخ معاصر ما یک «قهرمان واقعی» بوده است.»

عواملی که حضورشان در سریال «غربت» قطعی شده است، عبارتند از طراح گریم: شهرام خلج، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، برنامه ریز و دستیار کارگردان: احسان سجادی حسینی، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی و مدیر تولید: افشین قلی پور.

همچنین نصرت الله محمودزاده، مشاور فیلمنامه و مهدی مطهر مشاور محتوای تصویری مستند هستند.

فیلمنامه سریال «غربت» با استفاده از کتاب «محمد؛ مسیح کردستان» به قلم نصرت الله محمودزاده نوشته شده است.

توضیحات لطیفی درباره سریال شهید بروجردی/ نمی‌خواهیم صرفا تانک و توپ نشان دهیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + سیزده =