کد خبر : 293163
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

ایران دست و پا بسته نیست

ایران دست و پا بسته نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در نشست خبری پیش از دیدار با هندوستان با اشاره به وضعیت تیم ملی بانوان و شور و اشتیاق تیم برای رسیدن به موفقیت به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش عصرقائم، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در نشست خبری پیش از دیدار با هند در جام ملت‌های آسیا گفت: در ابتدا باید بگویم که از حضور در این رقابت‌ها بسیار خوشحالم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم ملی ایران تنها تیمی است که اولین حضورش را در این مسابقات تجربه می‌کند که شاید بی‌تجربه باشد اما قدرتمند است. حریف ما تیم ملی هندوستان است که با برنامه ریزی بلند مدت و کاملا آماده در این مسابقات حاضر شده است.

او افزود: چین دیگر همگروه ما از قدرت‌های فوتبال زنان آسیا است که توانسته هشت بار به مقام قهرمانی آسیا برسد. چین تایپه هم بارها با ایران بازی کرده و در شرایطی ایده آل به سر می برد. برای تک تک بازی ها برنامه ریزی و آنالیز کرده ایم و مطمئن باشید که ایران حریف دست و پا بسته ‌ای نخواهد بود. هدف ما فقط حضور نیست بلکه دنبال این هستیم که قدرت فوتبال زنان ایران را به آسیا نشان دهیم.

ایراندوست در رابطه با اهمیت صعود به جام جهانی برای ورزش زنان ایران افزود: فوتبال زنان در ایران یک ورزش نوپا است و تجربه طولانی ندارد. حضور ما در این رقابت ها می‌تواند به رشد و توسعه فوتبال زنان در ایران کمک کند. در این مدت تمام تمرکز و توجه به فوتبال زنان ایران بوده که همین فضا در بالا بردن انگیزه و اشتیاق تیم ملی در کسب موفقیت کمک بسیار بزرگی است.

او افزود: این اتفاق می‌تواند شروع یک هیجان بزرگ در فوتبال زنان ایران باشد. نمی خواهم از تیمم تعریف کنم ولی این تیم می تواند الگوی تمامی زنان ورزشکار ایرانی باشد. امکانات و شرایط برای ورزش و به خصوص فوتبال زنان روز به روز بهتر می شود و فکر می کنم این رقابت ها می تواند یک امید و انگیزه برای تمامی بانوان ورزشکار ایران باشد. به دلیل اینکه جامعه می تواند از حضور بانوان در این رقابت ها انرژی بگیرد، مسئولان هم نگاه ویژه ای به ورزش زنان خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی زنان در رابطه با بازی با تیم های همگروه ادامه داد: همانطور که می دانید تیم های آسیایی در سطح جهان هم از قدرت بالایی بهره می برند و قدرت های فوتبال زنان آسیا در جهان حرفی برای گفتن دارند و همین نکته باعث می شود سطح این تورنمنت بسیار بالا برود. ما برای تیم هدف گذاری کرده ایم و مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت. در دور اول دنبال کسب نتایج قابل قبول هستیم که به نظرم باقی تیم ها هم همین هدف را دنبال می کنند. استرالیا، چین و کره جنوبی و ازبکستان تیم های قدرتمندی هستند که قطعا بازی های زیبایی را در این مسابقات به نمایش خواهند گذاشت.

مریم ایراندوست پیرامون احتمال موفقیت در این تورنمنت گفت: با توجه به تجربه کم ما در این بازی ها فکر می کنم ما ایرانی ها ثابت کرده ایم که انرژی و انگیزه ای موجود در درون تک تک ما به اضافه تلاش و پشتکاری که درون زمین داریم، می تواند منجر به کسب نتیجه مطلوب برای ما شود. ما حالا در بهترین زمان فوتبالی خودمان هستیم.

ایراندوست در رابطه با بازی مقابل تیم ملی بانوان هند اعلام کرد: ما تقریبا ۸ بازی از تیم ملی هند را دیده ایم و تیمی کاملا دونده و جنگ جو و منظم و باهوش دارند، فکر می کنم دیدار افتتاحیه جام ملت ها می تواند یک بازی هیجان انگیز برای مردم آسیا باشد.

تیم ملی فوتبال زنان ایران ۳۰ دی در اولین دیدار خود مقابل هند به میدان می‌رود.

ایران دست و پا بسته نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =