کد خبر : 292876
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
-

ورود هیئت حمایت از صنایع به کارخانه نساجی مازندران

ورود هیئت حمایت از صنایع به کارخانه نساجی مازندران

ظهر امروز کیوان مرادیان بهمراه اعضای هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین شهرستان قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران بازدید کردند.

به گزارش عصر قائم، ظهر امروز کیوان مرادیان بهمراه اعضای هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین شهرستان قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران بازدید کردند.

کارخانه نساجی مازندران که سال گذشته میزبان رئیس قوه قضاییه آیت الله زئیسی بود و در آن مشکلات بسیار زیاد این کارخانه از جمله بدهی زیادش توسط کارگران مطرح شد و بعد از آن توسط نمایندگان مجلس و قوه قضاییه پیگیری های مختلفی شد اکنون با ورود و پیگیری قاطع کیوان مرادیان و اعضای شورای تامین شهرستان قانون ‌قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور شامل حال نساجی مازندران شد و مقرر شد تا کارخانه نساجی مازندران تحت این هیئت ادامه فعالیت دهد.

در این بازدید که مرادیان با نگاه حمایتی از کارخانه نساجی و بخصوص کارگران زحمتکش آن ورود کرد، نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی،جویبار و سیمرغ درگفت‌وگو کوتاه با خبرنگار ما اظهار کرد:طبق گزارشات رسیده از بدهی های کارخانه نساجی و مشکلات کارگران این کارخانه و بیان بدهی ۴۰۰ میلیاردی در جلسه امروز توسط مدیرعامل فعلی ما را برآن داشت تا پیگیر شویم هیئت حمایت از صنایع جهت بقا و کمک به کارخانه بزرگ نساجی ورود کند.

وی افزورد: در جلسه اضطراری شورای تامین که در کارخانه نساجی برگزار شد، اعضای هیئت حمایت از صنایع قول تزریق منابع مالی کافی جهت فعالیت بهتر را به ما دادند که ان‌شالله نوید خبرهای خوب برای این کارخانه و شهروندان قائم‌شهری خواهد بود.

کیوان مرادیان در ادامه با اشاره به اینکه نمی‌گذاریم پول بیت المال دست عده‌ای رانت‌خوار بیفتد، خاطرنشان کرد: مردم فهیم قائم‌شهر و کارگران زحمتکش این کارخانه باید منتظر خبرهای خوشی درمورد کارخانه و مالکیت آن باشند و قطعا تا آخر پای احقاق حق کارگران ایستادگی خواهم کرد و نمی‌گذارم وجبی از مالکیت نساجی مازندران از این شهر خارج شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + شانزده =