کد خبر : 292750
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
-

حجت‌الاسلام گواهی: دوران دفاع مقدس سراسر اخلاص بود

حجت‌الاسلام گواهی: دوران دفاع مقدس سراسر اخلاص بود

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:دشمنان تاکنون شبهات فراوانی را در حوزه‌های مختلف مطرح کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند در حوزه دفاع مقدس چنین کنند؛ چرا که شما حافظ آثار و ناشر ارزش‌های دفاع مقدس هستید.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح که در دومین روز از همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سخن می گفت، بیان کرد: دفاع مقدس دوران شکوفایی انقلاب اسلامی بود. پس از دفاع مقدس و با تشکیل جبهه مقاومت، حاج قاسم نمادی از تلاش‌ها، زحمات و اتفاق‌های خوب در مقابل بدی‌ها شد.

گواهی توضیح داد: با تلاش‌های صورت گرفته، امروز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جایگاه رفیعی در کشور برخوردار است.حضور در یادمان‌های شهدا موجب بازیابی و بازسازی روح انسان‌ها می‌شود. هر چیز خوبی در طول زمان دستخوش تغییر خواهد شد، افزود: دفاع مقدس یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هیچ‌کس درباره آن شک و شبهه‌ای ندارد، اما امروز دشمنان به دنبال تحریف آن هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح  ادامه داد: تحریم‌های دفاع مقدس سنگین‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود و حتی به ما سیم خاردار هم نمی‌فروختند. امروز اگر بخواهیم از انسان‌های قوی و با اراده مثالی بزنیم، باید به رزمندگان دفاع مقدس اشاره کنیم. دشمنان تاکنون شبهات فراوانی را در حوزه‌های مختلف مطرح کرده‌اند، اما نتوانسته‌اند در حوزه دفاع مقدس چنین کنند؛ چرا که شما حافظ آثار و ناشر ارزش‌های دفاع مقدس هستید.

حجت‌الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم، مطمئن باشید که کسی نمی‌تواند از حوزه دفاع مقدس سوء استفاده کنند. امروز دشمنان نمی‌توانند شک و شبهه‌ای در خصوص دفاع مقدس ایجاد کنند؛ چرا که آن دوران سراسر اخلاص بود. یادواره شهدا، راهیان نور، شب‌های شعر و جشنواره‌ها فرصتی است تا اجازه ندهیم دفاع مقدس تحریف شود.

حجت‌الاسلام گواهی: دوران دفاع مقدس سراسر اخلاص بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =