کد خبر : 292625
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
-

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم‌شهر:

اهدا ۴ میلیاردی جهیزیه به ۴۳ زوج نیازمند در قائم شهر

اهدا ۴ میلیاردی جهیزیه به ۴۳ زوج نیازمند در قائم شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم‌شهر، گفت: خیران نیک اندیش قائم‌شهری با اهدای کمک های خود در تامین جهیزیه به یاری نوعروسان و زوج های جوان نیازمند این شهرستان شتافتند و توانستیم ۴۳ زوج را کمک کنیم.

به گزارش عصرقائم، علی خادم در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران، اظهار کرد: با همراهی خیران نیک‌اندیش قائم‌شهری با اهدای کمک‌های خود در تامین جهیزیه به یاری نوعروسان و زوج‌های جوان نیازمند این شهرستان شتافتند تا بتوانیم کمکی به نیازمندان شهری انجام دهیم.

 

وی افزود: این کمک ها که شامل ۴۳ سری کمک جهیزیه نوعروسان است از سوی مرکز نیکوکاری قائم آل محمد، بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره اوقاف و امور خیریه قائم‌شهر تهیه واهدا شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم‌شهر، بیان کرد: ارزش ریالی این جهیزیه را که شامل اقلام اساسی زندگی یک زوج جوان است جمعا بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که با کمک خیران نیک اندیش قائم‌شهر تهیه شده است .

این مسوول با اشاره به در نوبت بودن ۹۰ زوج دیگر برای دریافت جهیزیه اظهار امیدواری کرد و گفت: با مساعدت و یاری خیران این تعداد جهیزیه نیز تا پایان سال تامین و به نوعروسان نیازمند شهرستان اهداء خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + دوازده =