کد خبر : 292585
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
-

وقتی یک قاچاقچی اسلحه فعال مدنی جا زده می‌شود!

وقتی یک قاچاقچی اسلحه فعال مدنی جا زده می‌شود!

مدتی است که رسانه‌های معاند در خصوص «زهرا محمدی» خبرهایی مخابره می کنند و به نوعی قصد مظلوم‌نمایی و انحراف افکار عمومی را دارند تا به این طریق به او وجهه فعال مدنی بدهند!

به گزارش عصرقائم، زهرا محمدی، دختری که مدعی آموزگاری زبان کُردی است، در حقیقت سال ۱۳۹۷ به عنوان رابط یک گروهک تروریستی برای ورود سلاح به داخل کشور مجرم شناخته شد. پس از بررسی های دقیق ثابت شد که او با گروهک‌ شبه نظامی دموکرات ارتباط مستقیم دارد و به همین دلیل به زندان محکوم گردید.

زهرا محمدی همچنین یکی از امضاکنندگان نامه خطاب به خارجی‌ها در حمایت از گروه‌های شبه نظامی و تروریستی در کوه‌های شمال عراق بوده است.

او در پوشش مدرس زبان کُردی به دنبال تزریق تفکر خاصی به زبان‌آموزان و گاها ایجاد ارتباط با گروه شبه نظامی دموکرات بوده و در ادعاهایی کاملا کذب مدعی شده است که دلیل دستگیری او تدریس زبان کُردی و فعالیت در این زمینه بوده است.

محمدی در حالی این ادعاهای دروغین را مطرح می کند و می گوید برای تدریس زبان کردی در کردستان ممانعت می شود که چندین سال است در دانشگاه کردستان در مقاطع لیسانس زبان کُردی تدریس می شود و تاکنون دهها فارغ التحصیل هم داشته و قرار است در آینده هم مقطع فوق لیسانس این رشته در دانشگاه کردستان دایر شود و همچنین چندین موسسه خصوصی نیز در این زمینه در حال فعالیت هستند.

اما چند روز پیش وقتی زهرا محمدی برای اجرای حکم جرم مرتکب شده (رابط ورود سلاح به کشور برای یک گروهک تروریستی) به دادگاه سنندج احضار شد در یک اقدام نمایشی از خود ویدیویی منتشر کرد و دوباره کما فی سابق مدعی شد که جرم او تدریس زبان کردی است تا به این طریق افکار عمومی را منحرف کرده و خود را از جرم ارتکابی تبرئه کند!

اما نکته قابل توجه در این ویدیو این بود که زهرا محمدی با آنکه مدعی مدرس زبان کردی است، نتوانست چند کلمه به کردی سورانی موکریانی صحبت کند و دست و پاشکسته در یک ویدیوی سه دقیقه ای تنها توانست چند کلمه سورانی به کار ببرد؛ درحالی که یک مدرس زبان، باید بتواند کاملا مسلط بر آن زبان صحبت و مکالمه کند.

بنابراین معلوم است که زهرا محمدی در این سال‌ها اگر روی زبان خود کار می‌کرد، اکنون می‌توانست زبان کردی را با لهجه سورانی مسلط صحبت کند؛ نه اینکه در یکی دو دقیقه صحبت کردن انواع و اقسام لهجه‌های کردی اعم از سنندجی، لیلاخی و … را به کار ببرد و نتواند چند کلمه به صورت رسمی با لهجه معیار سورانی صحبت کند.

گویا زهرا محمدی در این سالها به جای آموزش زبان، سرگرم چیزی دیگری بوده و زبان کُردی را تنها سپری برای مظلوم‌نمایی خود کرده است!

وقتی یک قاچاقچی اسلحه فعال مدنی جا زده می‌شود!/ "زهرا محمدی"؛ کلیدواژه جدید رسانه‌های معاند برای تحریف حقیقت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =