کد خبر : 292470
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
-

نشست قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

نشست قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

معاون قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی گفت:قطعاً در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ شاهد شور و حضور بیشتر مردم عزیزمان بخصوص دانش آموزان و دانشجویان خواهیم بود تا از گنجینه عظیم دفاع مقدس بهره گیری کنند.

به گزارش عصرقائم، نشست قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی به منظور برنامه ریزی و آمادگی هرچه بهتر در راهیان نور ۱۴۰۰ با حضور اعضای این قرارگاه در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان برگزار شد.

صادق صدقگو معاون قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی در این نشست بیان کرد: قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی یکی از قرارگاه های محوری ستاد مرکزی راهیان نور کشور و عضو شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور است. از فروردین سال ۱۳۹۸ با شیوع ویروس کرونا امکان اعزام کاروان های راهیان نور به صورت عمومی وجود نداشت اما در طول این دو سال فعالیتهای ستاد این قرارگاه متوقف نشده است و صرفاً ‌امکان میزبانی مردم به صورت دسته جمعی وجود نداشت.

صدقگو افزود: پس از این وقفه ناخواسته که در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود، تصمیم بر این شد که با مسئولین استانی و شهرستانی جهاد کشاورزی استان خوزستان به عنوان میزبان و استان‌هایی که در یادمان‌ها حضور فعال دارند، نشستی برای رصد و پایش اوضاع عمومی یادمان‌ها، شناسایی نیازمندی‌ها و رفع نواقص احتمالی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری از تمامی یادمان‌هایی که قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی طی سالیان گذشته در آن حضور فعال داشته است، بازدید و جهت برطرف کردن مشکلات آنها تصمیم‌گیری و در صورت لزوم با برخی مسئولین استانی نیز نشست‌هایی برگزار خواهد شد. قطعاً در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ شاهد شور و حضور بیشتر مردم عزیزمان بخصوص دانش آموزان و دانشجویان خواهیم بود تا از گنجینه عظیم دفاع مقدس بهره گیری کنند.

معاون قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی در بخش پایانی سخنان خود به جایگاه ویژه راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ و روحیه جهادی در جامعه، بخشی از برنامه‌های ما است، چرا که خاستگاهش را نهاد مقدس جهاد سازندگی و امروز در وزارت جهاد کشاورزی می‌دانیم.

نشست قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =