کد خبر : 292476
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
-

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا

در دنیای امروز با افزایش مشغله در زندگی و کمبود وقت، بسیاری از افراد وقتی برای ورزش کردن در بیرون از خانه و سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها پیدا نمی‌کنند. از طرفی از اهمیت ورزش روزانه در سلامتی و تاثیر آن بر رهایی از انواع بیماری‌ها نمی‌توان غافل شد؛ بنابراین ورزش خانگی و استفاده از دستگاه بدنسازی خانگی اهمیت قابل توجهی پیدا می‌کند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام همگردی، در حال حاضر با توجه به اپیدمی کرونا ویروس و محدودیت دسترسی بسیاری از افراد به محیط‌های ورزشی بیرون از خانه مانند باشگاه و سالن‌های ورزشی، اهمیت ورزش خانگی و دستگاه‌های ورزش در خانه مانند خرید انواع تردمیل‌ خانگی و یافتن بهترین تردمیل خانگی دو چندان شده است.

ضمن این‌که برخی از این وسایل مانند خرید فوتبال دستی کوچک می‌تواند علاوه بر ایجاد امکان ورزش در خانه، نوعی وسیله سرگرمی و تفریح در شرایط همه‌گیری و بعد از آن نیز باشد.

در ادامه به بررسی اهمیت ورزش در خانه و بهترین دستگاه ورزشی خانگی می‌پردازیم.

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا

ورزش مقرون به صرفه و کاهش هزینه‌های روزمره

امروزه علاوه بر موضوع مشغله کاری و هزینه‌های حمل و نقل برای رسیدن به باشگاه ورزشی، هزینه‌های ثبت‌نام و عضویت در این باشگاه‌های نیز گاهی بسیار عجیب و غریب و بالا است. در حالی که به راحتی و بدون صرف این هزینه‌ها برای سال‌های متمادی با ورزش اصولی و درست در خانه می‌توان ورزش را به بخشی از برنامه روزمره خود تبدیل کرد. ضمن این‌که می‌توان با استفاده از مشاوره خرید تردمیل و خرید تردمیل اقساطی با کیفیت با یک بار هزینه از سال‌ها هزینه روزانه جلوگیری کنید.

مدیریت زمان با ورزش در خانه

ورزش در خانه مقدار بسیار زیادی از زمان مصرفی شما برای طی کردن مسیر خانه تا باشگاه، ماندن پشت ترافیک و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را ذخیره می‌کند. پس با یک جستجوی ساده از قیمت تردمیل خانگی ارزان و حتی قیمت دستگاه بدنسازی همه کاره و خرید یک مدل باکیفیت و مقرون به صرفه می‌توانید تاحد زیادی در وقت خود صرفه‌جویی و آن را به کار و دوستان و تفریح خود اختصاص دهید.

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا

تفریح و سرگرمی همراه با ورزش

ورزش در خانه می‌تواند علاوه بر سلامتی، موجبات تفریح و با نشاط شدن محیط خانه را نیز فراهم کند. ضمن این‌که ایجاد جنبه سرگرمی در ورزش می‌تواند در تشویق کودکان به ورزش نیز موثر باشد. وجود یک فوتبال دستی ارزان در خانه می‌تواند کودکان را نیز به ورزش کردن ترغیب کند.  بنابراین اگر به دنبال یک راه ساده برای ایجاد تفریح سالم در خانه برای کودکان هستید با پرس و جو از قیمت فوتبال دستی ارزان و اطلاع از قیمت و خرید فوتبال دستی می‌توانید به این هدف برسید.

در ورزش در خانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در ورزش در خانه باید توجه داشته باشید که قبل از هرچیز از هدف خود برای شروع ورزش اطمینان حاصل کنید و متناسب با هدف خود به خرید وسایل ورزشی اقدام کنید. ضمن این‌که حتما از درستی حرکات ورزشی خود و نحوه استفاده از وسایل ورزشی خود از طریق یک منبع معتبر و مربی ورزش اطمینان حاصل کنید تا میزان آسیب به حداقل خود برسد. علاوه بر این مورد دستگاه‌های ورزشی خود مانند تردمیل یا دستگاه بدنسازی چندکاره خانگی و … را حتما از یک فروشگاه لوازم ورزشی معتبر تهیه کنید.

اهمیت لباس ورزشی حتی در ورزش خانگی

استفاده و خرید لباس ورزشی مناسب، تاثیر قابل توجهی بر عملکرد افراد در طی برنامه ورزشی دارد. پارچه لباس ورزشی باید دارای کیفیت و انعطاف‌پذیری بالا برای ایجاد راحتی و بهبود دامنه حرکتی در انجام حرکات ورزشی باشد. یک لباس ورزشی مناسب نه آنقدری چسبان است که انجام حرکات را سخت کند و نه آنقدر گشاد که در حین ورزش دست و پاگیر باشد. ضمن این‌که خرید لباس ورزشی اصل تا حد خیلی زیادی می‌تواند با دفع عرق در هنگام ورزش از رشد باکتری‌ها جلوگیری کند. پس اگر قصد شروع ورزش در خانه را دارید، به فکر قیمت لباس ورزشی و خرید لباس ورزشی ارزان و با کیفیت به هرشکل مانند خرید اینترنتی لباس ورزشی نیز باشید.

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا

تردمیل، یک دستگاه مناسب برای ورزش در خانه

تردمیل یکی از دستگاه‌های قابل اطمینان و امن برای ورزش در خانه و انجام تمرینات هواسوزی است و چگونگی استفاده از آن برای اکثر افراد راحت است. در استفاده از تردمیل کافی است قبل از هرچیز دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و با اصول صحیح راه رفتن و دویدن آشنایی داشته باشید. به عنوان مثال در استفاده از تردمیل حتما باید کفش بپوشید، سرعت مناسبی را تنظیم و سرتان را بالا بگیرید.

خرید تردمیل باکیفیت نیز اهمیت زیادی دارد، در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی به فروش اینترنتی تردمیل می‌پردازند، پس اگر قصد خرید اینترنتی تردمیل را دارید، یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید.

در ادامه این مطلب به معرفی چند فروشگاه معتبر ورزشی برای افرادی که به دنبال خرید وسایل ورزشی اعم از تردمیل، دستگاه بدنسازی ارزان قیمت، لباس ورزشی و حتی قیمت خرید فوتبال دستی و خرید فوتبال دستی با قیمت عالی هستند، می‌پردازیم.

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا

رویال اسپرت

اگر تصمیم به ورزش خانگی گرفته و قصد تکمیل کردن تجهیزات ورزشی خود را دارید، فروشگاه اینترنتی آنلاین رویال اسپرت یکی از بهترین عرضه‌کننده‌های تجهیزات ورزشی باشگاهی، خانگی و تجهیزات بازی مانند فوتبال دستی در سراسر ایران است. فوتبال دستی یکی از بازی‌های رومیزی است که هم برای بازی در فضای باز و هم فضاهای سرپوشیده حتی خانه مناسب است و می‌تواند موجب ایجاد سرگرمی و نشاط در فضای خانه شود.

رزان کالا

تردمیل دستگاهی مناسب برای ورزش خانگی و به منظور تمرینات هوازی و چربی سوزی‌ است. امروزه وجود تردمیل‌ها خانگی این امکان را فراهم کرده که افراد بتوانند به راحتی تمرینات متنوعی را با این دستگاه انجام دهند و بدن خود را آن طور که می‌خواهند فرم دهند. شما می‌توانید انواع تردمیل با برندهای آیرون مستر، پاندا اسپرت، بی اچ فیتنس، پرومستر و انواع تردمیل خانگی، باشگاهی و مکانیکی را به همراه مشاوره خرید تردمیل از فروشگاه ورزشی و باشگاهی رزان کالا دریافت کنید.

مد من

ارزش سلامتی شما از هر چیزی برای ما بیشتر است، پس این امکان را فراهم کردیم تا شما با خیال راحت در خانه بمانید و به راحتی تمام لباس‌های مورد نظر را از وبسایت مدمن سفارش دهید. همچنین شما می‌توانید از طریق شماره واتساپ ۰۹۲۲۰۲۶۳۱۸۱ و پیج اینستاگرام: modman@ سوالات خود را پرسیده یا سفارشات غیرحضوری خود را ثبت کنید.

آدرس فروشگاه: میرداماد، میدان مادر، خیابان استاد حسینی (آزیتا سابق)، پلاک۴

داینامیک

به وسیله‌ای که بتواند نیاز هم زمان چندین حرکت ورزش بدنسازی را برآورده کند، دستگاه بدنسازی چند کاره یا همان خانگی می‌گویند. پس از شیوع کرونا احتیاج مردم به این دستگاه‌ها به شدت افزایش یافت و تقریبا می‌توان گفت تنها راهکاری است که می‌توان با آن در خانه ورزش کرد و سلامتی و شادابی را حفظ کرد استفاده از دستگاه های بدنسازی خانگی است. در این نگارش ما داینامیک فیت رو به عنوان یکی از مراجع معتبر خرید دستگاه بدنسازی خانگی توصیه می‌کنیم.

ورزش در خانه و حفظ سلامتی در دوران کرونا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =