کد خبر : 292338
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
-

آینده را بسیار امیدوار کننده و درخشان می بینم

آینده را بسیار امیدوار کننده و درخشان می بینم

رئیس جمهور پیام شهدا را خدمت خالصانه به مردم، دشمن شناسی و عبودیت پروردگار متعال برشمرد و گفت: به برکت خون شهیدان، آینده کشور بسیار امیدوار کننده و درخشان است.

به گزارش عصرقائم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در حاشیه شرکت در مراسم با شکوه تشییع پیکر ۱۵۰ شهید گمنام در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز پیام شهدا در فضای کشور طنین افکن شده و عطر نورانیت و ایثار در جامعه و میان مردم موج می زند.

رئیس جمهور با تاکید بر ادامه راه شهیدان و ضرورت توجه به پیام شهدا گفت: پیام خون شهیدان عبودیت خداوند متعال، خدمت خالصانه، گره گشایی از کار و زندگی مردم، دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی است.

رئیسی با بیان اینکه شهیدان وظیفه و مسئولیت سنگینی بر عهده ما گذاشته اند، اظهارداشت: در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا شرکت کردیم تا قبل از هر چیز از شهیدان مان درس ایثار و اخلاص بگیریم.

رئیسی با اشاره به پیام شهیدان به مسئولین و دست اندرکاران امور کشور، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بسیار سنگین خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان را بر عهده داریم و باید ضمن مراقبت از خطر نفوذ دشمن، با توسل به شهدا، امیدوارانه امور کشور را به پیش ببریم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: به برکت خون شهدا، آینده را بسیار امیدوار کننده و درخشان می بینم.

 آینده را بسیار امیدوار کننده و درخشان می بینم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − چهار =