کد خبر : 292323
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
-

آقا تختی با مردم‌داری‌اش تاکنون در قلب مردم باقی مانده

آقا تختی با مردم‌داری‌اش تاکنون در قلب مردم باقی مانده

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: یکی از دلایل محبوبیت آقا تختی این بود که در کنار افراد ضعیف و بی‌بضاعت جامعه همیشه حضور داشت.

به گزارش عصرقائم، حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک پیرامون فرارسیدن سال‌روز مرگ جهان‌پهلوان غلام‌رضا تختی اظهار داشت: توصیف ویژگی‌های جهان پهلوان تختی را ما هم از دوستان و پیشکسوتان شنیدیم که بسیار انسان خاکی و مردم‌داری بود و همین مردمی بودنش باعث شد که تاکنون از وی به نیکی یاد شود. او همیشه در دل و ذهن مردم است، یکی از دلایل محبوبیت وی هم این بود که در کنار افراد ضعیف و بی‌بضاعت جامعه همیشه حضور داشت. این موضوعات باعث شد که از جهان پهلوان تختی همیشه به نیکی یاد کنند و همیشه در ذهن مردم مردم زنده باشد.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ عنوان داشت: اگر مردم به بنده محبت دارند تماما از عنایت و لطف خداست. در کشتی کمتر دیده می‌شود که کسی برای دیگران خودش را بگیرد یا به مردم بی‌احترامی کند. در اکثر ورزشکاران هم افرادی هستند که راه جهان پهلوان تختی را می‌روند و دیده نمی‌شوند و حالا این موضوع هر دلیلی دارد.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو تصریح داشت: چند نفر از دوستان و ورزشکاران را می‌شناسم که کارهای خیر زیادی انجام می‌دهند اما دوست ندارند که دیده شوند. قهرمانانی هستند که به قشر ضعیف جامعه کمک‌هایی می‌کنند ولی علاقه‌ای به دیده شدن ندارند. امیدوارم این فرهنگ و اخلاق و مردمی بودن در همه ورزشکاران وجود داشته باشد. اکثر ورزشکاران و هنرمندان و کسانی که دورادور من آن‌ها می‌شناسم چهره مردمی دارند.

یزدانی در ادامه بیان داشت: تمام سعی من این است که گذشته خود را فراموش نکنم و بدانم که از کجا به اینجا رسیده‌ام، البته امیدوارم وقتی کسی در رشته ورزشی پا می‌گذارد مهم‌ترین موضوع برای وی اخلاق باشد و تا هر جایگاهی که رسید گذشته خود را فراموش نکند و همیشه در کنار مردم باشد.

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی پاریس در پایان گفت: اگر الان آقا تختی این جا بودند سخت بود جمله‌ای به وی بگویم، اما قطعا برای ایشان آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری می‌کردم.

آقا تختی با مردم‌داری‌اش تاکنون در قلب مردم باقی مانده/ محبت مردم به من از عنایت و لطف خداست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =