کد خبر : 292353
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
-

آثار برکت حضور شهدای گمنام در جامعه و خانواده نشان داده می‌شود

آثار برکت حضور شهدای گمنام در جامعه و خانواده نشان داده می‌شود

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر گفت:آثار برکت حضور شهدای گمنام در جامعه و خانواده نشان داده می‌شود.

به گزارش عصرقائم، عقیله ملازاده در همایش بانوان فاطمی و دختران سلیمانی در سوادکوه به فرمایش پیامبر گرامی اسلام(ص) در خصوص سروری حضرت فاطمه زهرا(س) بر همه زنان عالم از ابتدا تا انتعا اشاره و اظهار کرد: ولایت‌مداری باعث شفاعت حضرت فاطمه زهرا(س) در مراحل مختلف پس از مرگ است و ایشان با قیام خود در برابر سقیفه ایستاد و‌ دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ما در هر زمانی که ضرورت داشت در صحنه حاضر بودند و حاضر هستند و افرادی که از جایگاه‌هایشان سواستفاده کردند مانند اهالی سقیفه نفهمیدند که نمی‌توانند نقض امامت کنند و حکومت اسلامی را نفهمیدند، افزود: آنهایی که بر مسند حکومت اسلامی تکیه زدند نفهمیدند که تشکیل حکومت اسلامی چه معنایی دارد و ریزه‌خواران سفره ابرقدرت‌هایی بودند که این دشمنان در  ۸ سال جنگ تحمیلی بر ما ظلم کردند.
مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر با اشاره به اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا ما را به وظایفمان و پشتیبانی از ولی فقیه زمان دعوت کردند، خاطر نشان کرد: پس از شکست دشمنان از جنگ سخت به جنگ‌ نرم روی آوردند و به بیان امام راحل اگر در برابر دشمنان کوتاه بیاییم، سیلی خواهیم خورد و در‌خطر قرار‌گرفتن دین باعث می‌شود که اهل بیت(ع)، خونهایشان را برای آن تقدیم کنند.
ملازاده با یادآوری اینکه «شهید مدافع حرم محمود رادمهر» گفت: بصیرت و شعاع دید را آنقدر گسترش دهیم که خدشه‌ای در اعتقاد ما نسبت به ولی‌فقیه ایجاد نشود و حضرت زهرا برای امام زمانش دفاع کرد و ما باید از ولی‌فقیه زمان‌مان دفاع کنیم‌.
وی با اشاره به اینکه دشمنان حضرت علی(ع)، پیامبر و بیعت روز غدیر  یادشان رفت و برخی مدیران فراموش کردند که بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده شد، افزود: آثار برکت حضور شهدای گمنام در جامعه و خانواده نشان داده می‌شود و در اجرای «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» را صادق باشیم.
مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر با اشاره به فراز دیگری از وصیت نامه آن شهید که «خدا را بر برادر، خواهر و همسر ترجیح دهیم»، افزود: خدا در دنیا معبر سخت‌عبوری را قرار داد که انتهای آن شهادت است سردار سلیمانی مظهر مقاومت و بزرگترین تئوریسن نظامی بود و قدرت و شهادت ایشان، دشمنان را در سراسر جهان به لرزه در آورد.
ملا‌زاده با اشاره به اینکه فضای مجازی و القای خواسته‌های دشمنان را داریم، تاکید کرد: باید دقت کنیم و این نظام با خون شهدا پا گرفت و‌جای‌جای کشور قداست یافت و ما وام‌دار شهدای خودمان هستیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه شهدای ما در مکتب اسلام درس خواندند و به ائمه، درس پس دادند و «محمود» در وصیت نامه خود به بسیجیان  بیان کرد که «برادران و خواهران بسیجی من نگذارید سقیفه و عاشورا تکرار شود که مورد لعن آیندگان قرار می‌گیریم» و در بخش دیگری از وصیت نامه خود بیان کرد که «حیف که یک جان دارم و اگر آن را دشمن از من بگیرد و هزاران جان به من بدهی هزاران بار تقدیم اسلام می‌کنم» و به فرزندانش می‌گوید که «علی و‌محمد عزیزم! خدا می‌داند که چقدر شما را دوست دارم ولی دین و ولی‌فقیه را بیشتر از شما دوست دارم»، گفت: شهید سلیمانی آنقدر تلاش کرد تا خودش را در محضر خدا ببیند و به شهادت رسید.
آثار برکت حضور شهدای گمنام در جامعه و خانواده نشان داده می‌شود/همه ما وامدار شهدا هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 10 =