کد خبر : 292158
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
-

کمالوند: تغییرات اساسی در نفت ایجاد شده است

کمالوند: تغییرات اساسی در نفت ایجاد شده است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنانم در دو سه هفته اخیر نشان داده‌اند که واقعاً تغییرات اساسی در تیم ایجاد شده است.

به گزارش عصرقائم، نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا دوشنبه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود. فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر اظهار کرد: بازی بسیار مهمی است و خدا را شکر نفت دو سه هفته است که روی نوار موفقیت حرکت می‌کند؛ پس از برد خوبی که در جام حذفی به دست آوردیم، در لیگ برتر هم توانستیم در دو بازی به ۴ امتیاز برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان‌مان از روحیه خوبی برخوردار هستند و تنها مشکل ما این است که متاسفانه به دلیل مشکلاتی که همه از آن مطلع هستند و ابتدای فصل بدنسازی را به صورت کامل از دست دادیم، در هر بازی دو تا سه بازیکن را در اختیار نداشته‌ایم و اوج آن نیز برای بازی فردا است که متاسفانه ۵ بازیکن اصلی‌مان را به همراه نداریم. امیدواریم با تلاشی که بازیکنان ما خواهند داشت و دعای خیر هواداران‌مان بتوانیم موفقیت‌های‌مان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام نفت‌ مسجدسلیمان نیاز به فرصت دارد زیرا ما بدون هیچ بازی تدارکاتی وارد لیگ شدیم. در حال حاضر نیز از همان تیمی که در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته است، متاسفانه پنج بازیکن اصلی را برای بازی با گل گهر در اختیار نداریم. آسیب دیدگی‌ها هم به نبود دوره بدنسازی پیش از آغاز لیگ بر می‌گردد. البته بازیکنانم در دو سه هفته اخیر نشان داده‌اند که واقعاً تغییرات اساسی در تیم ایجاد شده است.

وی افزود: گل‌گهر تیم قدرتمندی است و سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است و از مربی بسیار خوب، باهوش و توانمندی به نام قلعه‌نویی برخوردار است ولی ما هم در زمین خودمان بازی می‌کنیم و میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم تا از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

کمالوند خاطرنشان کرد: جا دارد از هواداران‌مان که انرژی مثبتی به ما می‌دهند تشکر کنم. آن‌ها ما را به تلاش بیش‌تر تشویق می‌کنند. هفته گذشته نیز چند هوادار پرشور و علاقه‌مند تیم نفت، رنج سفر را تحمل کردند و تا اصفهان برای بازی ما آمدند و بازیکنان را مورد حمایت قرار دادند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: هفته‌ها است که پشت دروازه تمرین می‌کنیم و فقط یک زمین مسابقه داریم و اگر در همین زمین هم تمرین کنیم، شرایط مسابقه را از دست می‌دهیم اما هواداران بدانند با تمام عشق‌مان برای آن‌ها بازی می‌کنیم. همانطور که به هواداران قول داده بودم، مطمئن باشید هم در دو سه بازی پایانی نیم فصل اول و هم در نیم فصل دوم، چهره متفاوتی از نفت مسجدسلیمان خواهند دید، البته در همین هفته‌های اخیر نیز نوع فوتبال‌مان تغییر کرده است.

او عنوان کرد: با سه چهار بازیکن برای نیم فصل دوم صحبت کرده‌ایم تا نیم فصل به جمع ما ملحق شوند و باشگاه پیگیر جذب آن‌ها است. مطمئن باشید نیم فصل بهتری را خواهیم داشت.

کمالوند: تغییرات  اساسی در نفت ایجاد شده است / پشت دروازه تمرین می‌کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 9 =