کد خبر : 292164
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
-

نویدکیا: مغانلو را به هیچ تیمی نمی‌دهیم

نویدکیا: مغانلو را به هیچ تیمی نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش نیاز به تقویت در نیم‌فصل ندارد.

به گزارش عصرقائم، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو اظهار کرد: باید واقعیت را قبول کنیم که ۳ باخت پشت هم آوردیم و از شرایط ایده‌آل خارج شدیم. بازی با شهرخودرو برای ما مهم است و این که این تیم در انتهای جدول است، مهم نیست زیرا انگیزه آن‌ها برابر سپاهان دوبرابر است.

او درباره تیم حریف گفت: تیم حریف برای من قابل احترام است و چیزی به نام بازی راحت وجود ندارد زیرا همه دوست دارند از ما امتیاز بگیرند. باید با واقعیت‌ها جلو برویم و امیدوارم بازیکنانم فردا با منطق‌شان بازی کنند تا احساسات‌شان.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما کمی بیش از حد بدشانسی آوردیم. دلم نمی‌خواهد توجیه کنم اما در آمارهایی که آنالیز کردیم، یکی از بهترین تیم‌های ایران هستیم و در بسیاری از آیتم‌ها تیم اول هستیم. تیم من بیش‌ترین موقعیت را می‌سازد و کم‌ترین موقعیت را به حریف می‌دهد اما این‌ها همه توجیه است و در دنیای امروز نتیجه‌گیری مهم است و باید سعی کنیم در بازی‌ها پیروز شویم.

وی درباره عملکرد دروازه‌بانش گفت: از او راضی هستم و گل بدی نخورده که بخواهم از کنت انتقاد کنم.

نویدکیا درباره تقویت سپاهان در نیم‌فصل عنوان کرد: تیم‌خوبی دارم و نفرات خوبی در تیم هستند. فکر نمی‌کنم احتیاج به بازیکن داشته باشم مگر این که کادر فنی به این نتیجه برسد که تغییرات نیاز است. اگر یکی دو نتیجه خوب بگیریم، شرایط تغییر می‌کند.

سرمربی سپاهان درباره غایبان تیمش گفت: مهدی‌زاده مصدوم شده است. رضا میرزایی را هم از بعد از دیدار با نساجی نداریم اما سایر بازیکنان هستند.

او درباره جدایی مغانلو گفت: مسوول جدایی بازیکنان من هستم و اگر کسی سپاهان را دوست نداشته باشد، از تیم می‌رود اما شهریار را به هیچ تیمی نمی‌دهیم. تیم من به آن صورتی که می‌خواهم فوتبال بازی می‌کند و از شرایط تیم و بازیکنان رضایت دارم. به هر حال تیم‌هایی که هواداران زیاد دارند، انتظار برد دارند و تیم ما هم شامل این موضوع می‌شود. به هواداران حق می‌دهم که از من و تیم انتظار داشته باشند و به آن‌ها می‌گویم که ما در تلاش هستیم که تیم خوبی داشته باشیم.

دیدار دوتیم فوتبال شهرخودرو و سپاهان روز دوشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود.

نویدکیا: مغانلو را به هیچ تیمی نمی‌دهیم/ نیاز به تقویت نداریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =