کد خبر : 292202
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
-

مصائب صنعت نفت برای رسیدن به سیرجان

مصائب صنعت نفت برای رسیدن به سیرجان

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید شرایط سختی را برای رسیدن به سیرجان پشت سر گذاشتند.

به گزارش عصرقائم، مس رفسنجان و صنعت نفت فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت نتوانست در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کند و به همین دلیل به صورت آنلاین راجع به این بازی صحبت کرد و گفت: به دلیل شرایط برفی سرچشمه بازی به یک‌باره به سیرجان منتقل شد و به همین دلیل ما در راه این شهر هستیم. تیم ما در حال حاضر به دو دسته تقسیم شده که یک بخش در رفسنجان و بخشی در سیرجان مستقر شده‌اند.

او افزود: آن دسته‌ای که رفسنجان هستند فردا صبح به ما اضافه می‌شوند. ان‌شاءالله تا فردا بازیکنان استراحت خوبی داشته باشند چون که بازی سختی است. مس تیم خوبی است. آن‌ها به لحاظ مالی شرایط بسیار متفاوتی نسبت به ما دارند. البته هوادار ما در آبادان دوست دارد که تیمش جانفشانی کند و به همین دلیل راجع به مسائل مالی صحبت نمی‌کنم.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: ما فردا برای هواداران‌مان می‌جنگیم. بازیکنان فردا همه مسائل را فراموش می‌کنند و داخل زمین خودشان را خالی می‌کنند. می‌دانم مسئولان پخش پالایش بهترین تصمیم را برای ما می‌گیرند و از مسئولان شهر آبادان خواهش می‌کنم که کمک کنند تا مصوب شورای تامین امضا شود.

منصوریان بیان کرد: من نمی‌خواهم هر دفعه شرمنده بازیکنانم باشم و آن‌ها را در رو دربایستی بگذارم. حالا وقتش است که مسئولان به ما کمک کنند و از این سراشیبی ما را نجات دهند. من هنوز سر شعارمان هستم که یک نفر برای همه و همه برای آبادان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =