کد خبر : 292081
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
-

توزیع ۴۴۰ سری جهیزیه به نیابت از سردار دل‌ها در مازندران

توزیع ۴۴۰ سری جهیزیه به نیابت از سردار دل‌ها در مازندران

مدیر کل کمیته امداد مازندران، از توزیع ۴۴۰سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان به نیابت از سردار قاسم سلیمانی و حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت:تا پایان سال جاری ۵۰۰نوعروس مددجوی دیگر نیز راهی خانه بخت می شوند.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و با بیان اینکه ۸۳هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: با کمک خیران و با تعامل با موسسه خیریه‌ی حضرت رقیه (س)شهرمقدس قم  به  هزار و۴۴۰مددجوی تحت حمایت  جهیزیه اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران با بیان اینکه این تعداد جهیزیه  به نیابت از سردار قاسم سلیمانی و حضرت زهرا(س)  توزیع شد، افزود: ۱۰۰سری از این جهیزیه به نوعروسان شهرستان های نوشهر، فریدونکنار، نور، محمودآباد، تنکابن، عباس آباد، رامسر، چالوس و کلاردشت  اختصاص داشت.

وی ضمن قدردانی از فرمانده سپاه پاسداران نوشهر، گفت: از محل سپاه پاسداران این ۱۰۰سری جهیزیه توزیع شد.

عالیشاه با بیان اینکه جهیزیه کمیته امداد شامل ۵قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباس شویی و جاروبرقی می شود، یادآورشد:‌۱۰میلیون تومان هزینه تامین این ۵قلم کالا از طریق هم افزایی کمیته امداد و۱۰میلیون تومان از محل خیرین تامین می شود.

وی با بیان اینکه ۵۰۰نفر از نوعروسان پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، خاطرنشان شد: امید است تا پایان سال جاری این نوعروسان نیز راهی خانه بخت شوند.

عالیشاه از اهدای ۱۵۰۰دستگاه بخاری به نام سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی به مددجویان مازندرانی خبر داد و یادآوشد: همچنین هزار دستگاه آبگرمکن و هزار دستگاه یخچال نیز به مددجویان استان اهدا شد.

وی بیان کرد: ۳۷۰۰بیمارصعب العلاج  تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و در تابستان امسال ۱۲۳۰دستگاه کولر به بیماران صعب العلاج  اهدا شده است.

عالیشاه با بیان اینکه قدردان همراهی خیرین برای دستگیری از مددجویان هستیم، گفت: در بحث تامین سوخت زمستانه مددجویان اشکورات، دو هزار و سه هزار، بلده نور، هزارجریب بهشهر و گلوگاه و جنت رودبار  نیز اقدامات مورد نیاز انجام شد.

وی افزود: برای مددجویان بلده نور نیز ۳۰۰دستگاه کرسی برقی تامین و تحویل شد.

توزیع 440 سری جهیزیه به نیابت از سردار دل‌ها در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 18 =