کد خبر : 292013
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
-

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر خبر داد:

قائم‌شهر میزبان پیکر پاک شهدای گمنام

قائم‌شهر میزبان پیکر پاک شهدای گمنام

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)، قائم شهر میزبان ۳ شهید گمنام دفاع مقدس است که در روز سه‌شنبه در قائم شهر تشییع خواهند شد.

به گزارش عصرقائم، علی خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)، مازندران میزبان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس است که در شهرستان‌های نکا، بهشهر، جویبار و ساری تدفین خواهند شد.

 

وی افزود: این شهدای گرانقدر در روز شنبه ۱۱ دی ماه و طی مراسم خاص وارد استان مازندران خواهند شد و مردم مازندران شهر به شهر از رامسر تا گلوگاه با از این مهمانان ویژه میزبانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر بیان کرد: مردم شهیدپرور شهرستان قائم‌شهر در روز سه‌شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۹صبح با ورود ۳ شهید گرانقدر مراسم تشییع این شهدا را از میدان جانبازان بصورت خودرویی به سمت میدان امام و بعد از آن مردم ولایت مدار قائم‌شهر به سمت میدان طالقانی برای این شهدا میزبانی خواهند کرد.

این با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکت خون این شهدا داریم، تصریح کرد: همزمانی ورود این شهدای گرانقدر و مراسمات ایام فاطمیه ویژه برنامه سوگواری مادرسادات صدیقه کبری(س) را در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور پیکر پاک شهید گمنام خواهیم داشت که با حضور مردم شهیدپرور شهرستان قائم‌شهر بتوانیم میزبانی از این شهدای گرانقدر داشته باشیم.

 

خادم در پایان خاطر نشان کرد: این شهدا با حضور خود در مازندران بار دیگر خون ایثار و شهادت را در شهرهای مازندران به حرکت در می‌‌آورد و یک حرکت مردمی و خودجوشی در استان را شاهد خواهیم بود که به برکت حضور پیکر پاک این شهدای عزیز خواهد بود و مردان و زنات مازندرانی برای این شهدا برادری و خواهری خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =