کد خبر : 292021
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
-

سران فتنه ۸۸ به زباله‌دان تاریخ پیوستند

سران فتنه ۸۸ به زباله‌دان تاریخ پیوستند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: سران فتنه ۸۸ به زباله‌دان تاریخ پیوستند، اگر چشمان ما به دهان رهبری باشد و هرچه می‌فرمایند را مو به مو اجرا کنیم، شکست نمی‌خوریم.

به گزارش عصرقائم، آیت‌الله سیدرحیم توکل در مراسم میثاق امت با ولایت و مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی با عنوان ” بصیرت فاطمی و مکتب سلیمانی” که در سالن مرحوم حسن‌پور ارشاد زیراب سوادکوه برگزار شد با بیان اینکه یک سری ملائکه وجود دارند که تنها برای اهل ایمان هستند و سه شرط اساسی برای حضورشان است، گفت: یکی از شروط اینکه حرف دل و آنچه به زبان می‌آورند یکی باشد. دورنگ نباشیم.

وی افزود: عمروعاص‌ها و معاویه‌ها با کسانی کار دارند که اهل بصیرت نباشند. کسانی که گول ظاهر را می‌خورند.‌اگر هوشیار نباشیم، دشمن بسیار هوشیار است و طبق برنامه‌های ما برنامه‌ریزی می‌کند.
*تشبیه سران فتنه ۸۸ به کافران مسلمان نما
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تشبیه سران فتنه ۸۸ به کافران مسلمان نما، تصریح کرد: کسانی که سران فتنه ۸۸ بودند، کافران مسلمان نما تلقی می‌کنم. کسانی که ظاهراً اهل دین، قرآن و نماز بودند اما خواستند با خون چند صد هزار شهید، با عزت اسلام ، رهبری و دین بازی کنند. اما به فضل خدا آنها را زمین زدیم.
این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس و کشورهای دیگر اعلام کرده بودند که برای آن حوادث، بودجه داده بودند و دستور می‌دادند. کسانی که باطن خود را نشان دادند و جنایت کردند اما گله از کسانی است که انقلابی و خط رهبری بودند، شما چرا گول خوردید و به این نامسلمان‌ها رای دادید؟
*در روز ۹ دی ابراز انزجار و برائت شد
آیت‌الله توکل در تفسیر شعار ” نه غزه، نه لبنان ، جانم فدای ایران” فتنه‌گران ۸۸، تصریح کرد: در روز ۹ دی ابراز انزجار و برائت شد. اما چرا عده‌ای راه را گم کرده بودند.آن شعار ” نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران” یعنی مرگ بر اسرائیل نگوئید. یعنی مبارزه با مرام امام راحل. در ۹ دی مردم قیام کردند. اما چرا عده‌ای زمین خوردند که دوباره بخواهند بلند شوند.
وی افزود: اگر در جنگ صفین قرآن به نیزه نمی‌رفت، سه مصیبت یعنی شهادت امام‌علی(ع)، امام حسن مجتبی (ع) و امام‌حسین(ع) اتفاق نمی‌افتاد چراکه معاویه و یزیدی نبودند اما یک اشتباه، سه مصیبت را رقم زد.
 *اگر چشمان ما به دهان رهبری باشد، شکست نمی‌خوریم
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سران فتنه ۸۸ به زباله‌دان تاریخ پیوستند، اگر چشمان ما به دهان رهبری باشد و هرچه می‌فرمایند را مو به مو اجرا کنیم، شکست نمی‌خوریم.
این استاد حوزه علمیه افزود: پوتین با آن همه تکبر در مقابل کشورهای دیگر در دیدار با رهبر انقلاب، خطاب به ایشان گفت: مرا به عنوان فرزند خود قبول کنید. آن وقت عده‌ای که چیزی بارشان نیست به رهبری اعتراض می‌کنند.
آیت‌الله توکل تصریح کرد: یک جان بیشتر نداریم و برای رهبری در کف دست آماده تقدیم است. حق را می‌گوئیم ولو یک عده خوششان نیاید. مرد میدان و وسط میدان باشیم و دست در دست رهبری باشیم و گوش به فرمان.
*۹ دی یعنی تکلیف گرایی
حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی امام‌جمعه زیراب نیز در این مراسم ضمن گرامی‌داشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی و همچنین خیرمقدم به حضور آیت‌الله توکل ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به آیه‌ای از قرآن درمورد جریان فتنه، اظهار کرد: خداوند در سوره بقره می‌فرماید: فتنه بدتر از قتل و کشتن است. فتنه یعنی افراد، گروه‌ها و جریانات اقداماتی انجام می‌دهند که مردم در دین خود شک کنند.
وی حماسه ۹ دی را معجزه بزرگ الهی دانسته و خاطرنشان کرد: در ۹ دی، مردم فتنه‌ای بس عظیم و بزرگی را دفع کردند. ۹ دی نمایش معجزه بزرگ الهی بوده است. نمایش تفکر عظیم ملت بزرگ ایران بوده است‌‌. ملت ما در پرتو و محوریت ولی‌فقیه گرد هم جمع آمدند.
امام‌جمعه زیراب افزود: ۹ دی یعنی تکلیف گرایی. مردم به تکلیف و وظایف خود عمل کردند. یعنی دفاع از ولایت و امامت.
این مسئول در پایان با بیان اینکه ۹ دی یک رزمایش بود، تصریح کرد: در ۹ دی توطئه‌های خارجی و فتنه‌های داخلی، درهم شکست. آن روز یک رزمایش بود. دشمن با تمام توان برای زمین زدن ایران ، تلاش کرد اما ملت ایران با توکل به خدا و توسل به ائمه آنان را به زمین کوبیدند.
سران فتنه ۸۸ به زباله‌دان تاریخ پیوستند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =