کد خبر : 292061
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
-

رضایت رئیس سازمان زندان‌ها از توسعه اشتغال مددجویان

رضایت رئیس سازمان زندان‌ها از توسعه اشتغال مددجویان

رییس سازمان زندان‌ها با حضور در ندامتگاه زنان استان تهران و سرکشی از بخش‌های مختلف، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز و امور رفاهی و فعالیت زنان مددجو در بخش‌های مختلف تولیدی و اشتغال قرار گرفت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی در ادامه بازدیدهای خود از مراکز تابع سازمان زندان‌ها پنجشنبه، نهم دی‌ماه به میان مددجویان ندامتگاه زنان استان تهران رفت.

محمدی در سرکشی چندساعته خود از بخش‌های مختلف این زندان بازدید کرد و با حضور در قسمت‌های اندرزگاهی و اسکان مددجویان به گفتگو با آنان نشست و از نزدیک مشکلات آنان را رصد و بر رفع هرچه زودتر آنان تأکید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در این سرکشی بطور ویژه از سالن اختصاصی زنان دارای فرزند خردسال که مطابق با قانون می‌توانند همراه مادران خود باشند، نیز بازدید کرد. وی در این رابطه و ضمن رصد ساختمان مهدکودک بازداشتگاه زنان بر تدارک هرچه بهتر و بیشتر این امکانات برای بچه‌ها و مادران تأکید و هدایایی را نیز به این اطفال و کودکان اهدا کرد.

محمدی در جمع مددجویان و کارکنان این بخش گفت: خاصیت چنین بازدیدهایی این است که مشکلات را به طور مستقیم ببینیم و آنان را پیگیری کنیم. تعبیه چنین بخش‌هایی با امکانات کامل نیز در جهت ممانعت از هرگونه آسیب به مادران و بچه‌ها لازم است که اقدامی واجب و درخورتوجه محسوب می‌شود.

همچنین رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه مأموریت جدید و ویژه این سازمان مبنی بر رونق اشتغال مولد و نشسته، در کارگاه‌های صنعتی و تولیدی این ندامتگاه با اشتغال بالغ بر ۱۵۰ نفر از مددجویان، حضور یافت.

وی ضمن تشویق مددجویان به فعالیت در کارگاه‌های موجود، در میان پرسنل حاضر در این کارگاه‌ها اعلام کرد؛ خوشبختانه در ندامتگاه زنان توسعه اشتغال رضایت‌بخش است و درصد بالایی از حاضرین از فرصت اشتغال و حرفه‌آموزی برخوردارند. بنابراین باید جدیت را بر بازاریابی و کسب درآمد برای مددجویان شاغل گذاشت و از طریق بنیاد تعاون برنامه‌ریزی دوچندانی در پیش گرفت.

وی در عین حال افزود: فضای کارگاهی این زندان از ظرفیت بالفعل بالایی برخوردار است که باید بالفعل شود. ما به دنبال این هستیم که اشتغال مولد و نشسته را در راستای اصل اصلاح و تربیت مددجویان در همه زندان‌ها بسط دهیم که بزودی هم ظرفیت کارآفرینان و خیرین را بکار خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ سرکشی از مددجویان حاضر به خواب در قرنطینه و بهداری و نیز بازدید از آشپزخانه، اندرزگاه‌ها، کتابخانه، بخش فرهنگی، کارگاه‌های تولیدی و صنعتی، باشگاه ورزشی و … در دستور کار محمدی در بازدید از ندامتگاه زنان قرار گرفت.

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان نیز در جمع کارکنان این ندامتگاه حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های کاری آنان قرار گرفت.

رضایت رئیس سازمان زندان‌ها از توسعه اشتغال مددجویان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − چهار =