کد خبر : 291982
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
-

راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی با بهترین قیمت

راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی با بهترین قیمت

سفری به دبی، سفری هیجان‌انگیز و پرهزینه است؛ اما می‌توانید بلیط هواپیما دبی را با بهترین قیمت از سایت ره بال بخرید و سفری مقرون‌به‌صرفه را شروع کنید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام ره بال، سفر به دبی، سفری هیجان‌انگیز است. این روزها دبی، از بزرگ‌ترین شهرهای تجاری جهان است که گردشگرهای زیادی به آن سفر می‌کنند. از بهترین تفریح‌ها تا بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها در دبی مهیاست و شما را به وجد می‌آورد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با خرید هوشمندانه بلیط هواپیما دبی سفرتان مقرون‌به‌صرفه می‌شود.

بهترین زمان سفر به دبی

گاهی سفرتان به دبی کاری است و بازه زمانی مشخصی ندارد؛ اما اگر قصد دارید، برای تفریح به این شهر زیبا بروید، فصل پاییز و زمستان بهترین زمان است. در این زمان از سال، دبی هوایی بهاری و ملایم دارد که سفرتان را دل‌پذیرتر می‌کند. در نیمه دوم سال فستیوال‌های مختلفی در دبی برگزار می‌کنند که دیدنش خالی از لطف نیست.

قیمت بلیط هواپیما دبی

قیمت بلیط هواپیما دبی

بد نیست بدانید قیمت بلیط هواپیما دبی به چند عامل مهم بستگی دارد. زمان سفر تأثیر مهمی در قیمت بلیط‌ ها می‌گذارد. نوع ایرلاین، نوع بلیط و کلاس پروازی هم از دیگر عوامل مؤثر در قیمت بلیط هستند.

ارزانترین بلیط هواپیما دبی

می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما دبی را در روزهای غیرتعطیل و اواسط هفته بخرید. در شش‌ماه اول سال هم مسافرهای کمتری به دبی می‌روند و به همین خاطر قیمت بلیط‌ها ارزان‌تر می‌شود. فراموش نکنید که در بین کلاس‌های پروازی اکونومی، بیزینسی و فرست کلاس، بلیط‌ هواپیمای اکونومی قیمت کمتری دارد. اگر بلیط رفت‌وبرگشت دبی را هم یکجا بخرید، قیمتش مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید جداگانه است.

انواع بلیط هواپیما دبی

انواع بلیط هواپیما دبی

  • بلیط چارتر دبی

خیلی‌ها فکر می‌کنند که بلیط چارتر دبی هزینه کمتری نسبت به بقیه بلیط‌ها دارد؛ اما چند سالی است که قوانین بلیط چارتر تغییر کرده است. در گذشته امکان کنسل‌کردن بلیط‌های چارتر وجود نداشت. در حال حاضر بعضی از بلیط‌های چارتر امکان کنسلی دارند. خوب است قبل از ثبت خرید، جزئیات بلیط چارتر دبی را کامل بخوانید. چارترکننده‌ها در ساعت‌های نزدیک پرواز، بلیط‌های باقی‌مانده‌ها را با قیمت کمتری می‌فروشند. یادتان باشد قیمت بلیط‌های چارتر برای بزرگ‌سال و کودکان یکی است.

  • بلیط سیستمی دبی

اگر زمان سفرتان مشخص است، خرید بلیط سیستمی دبی بهترین انتخاب می‌شود. بلیط‌های سیستمی، تنها بلیط‌هایی است که اطلاعاتش را از چند ماه قبل روی سایت می‌گذارند. به همین خاطر می‌توانید این بلیط را بخرید و خیالتان هم برای سفر راحت باشد. از ویژگی‌های خوب در بلیط سیستمی، تفاوت قیمت بلیط‌های بزرگسال و کودکان است.

  • بلیط لحظه آخری دبی

با خرید بلیط لحظه آخری دبی از سایت ره بال آسمان، هزینه‌های سفرتان سودمند می‌شود. اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید در چند ساعت باقی‌مانده به زمان پرواز، بلیط‌های چارتر و سیستمی را با قیمت کمتری بخرید؛ البته همیشه هم این‌طور نیست. اگر بازه زمانی پرسفری را انتخاب کنید و تقاضا زیاد باشد، قیمت بلیط‌های لحظه آخری دبی گران‌تر می‌شود.

بلیط هواپیما تهران دبی

سفر به کیش چه تفریحی یا کاری، سفری پرهزینه است؛ اما نگران نباشید. می‌توانید با خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران دبی از سایت ره بال آسمان سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید؛ البته قیمت بلیط هواپیما تهران دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر در آن زمان، تقاضای مسافرها برای سفر به دبی کم باشد، بلیط‌ها هم ارزان‌تر است؛ اما اگر متقاضی زیاد باشد، بلیط‌ها را با قیمت گران‌تری می‌فروشند. بهتر است در بین کلاس‌های پروازی هم، بلیط‌های اکونومی را انتخاب کنید. از بابت خدمات بلیط‌های چارتر هم خیالتان راحت باشد. این بلیط‌ها از لحاظ کیفیت و ویژگی فرقی با قبل از تخفیفشان ندارند. اگر به دنبال خرید بلیط ارزان تهران دبی هستید، مهم ترین نکته انتخاب ایرلاین داخلی و روزهایی است که ایرلاین‌های داخلی در این مسیر پرواز دارند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما دبی

رزرو بلیط هواپیما دبی در ره بال آسمان

بعد از شناخت نوع بلیط‌ها می‌توانید بلیط دلخواهتان را از سایت‌های فروش آنلاین بلیط بخرید. یکی از این وبسایت‌ها که بیشتر از ۱۴ سال سابقه در زمینه فروش آنلاین بلیط پروازهای داخلی و خارجی دارد، ره بال آسمان است. برای خرید بلیط هواپیما دبی از سایت ره بال آسمان به rahbal.com بروید. مبدأ و مقصد سفرتان را که جست‌وجو کنید، لیستی از پروازها در بازه زمانی دلخواهتان را می‌بینید. با کمک ابزارهای جست‌وجو اطلاعات دقیق‌تری از هر پرواز را به دست می‌آورید. بعد خواندن جزئیات بلیط، به‌راحتی می‌توانید خریدتان را ثبت کنید. تیم پشتیبانی در سایت ره بال آسمان ۲۴ساعته آنلاین است و به سوال‌هایتان پاسخ می‌دهد.

فرودگاه‌های دبی

فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB)، پرترددترین فرودگاه جهان است. این شهر فرودگاه دیگری هم به اسم بین‌المللی آل مکتوم (DWC) دارد. در هر دو فرودگاه امکانات خوبی مثل رستوران، کافی‌شاپ، صرافی، سالن‌های استراحت و مرکزهای خرید را فراهم کرده‌اند.

  • راه‌های دسترسی از فرودگاه‌های دبی به مرکز شهر

بعد از رسیدن به فرودگاه، به‌راحتی می‌توانید از تاکسی‌ها، مترو یا اتوبوس برای رفتن به هتل یا اقامتگاه استفاده کنید. تاکسی‌های اینترنتی‌ اوبر در هرجای دبی، شما را به مقصد نهائی می‌رسانند. ترمینال یک و سه فرودگاه بین‌المللی دبی به خط قرمز مترو و ترمینال شماره دو هم به خط سبز مترو می‌رسد.

شماره تماس‌های ضروری دبی

برای داشتن سفری آسوده، بهتر است شماره‌های اضطراری دبی را بدانید. این شماره‌ها را برایتان می‌گذارم. شاید به کارتان بیاید.

کد کشور دبی: ۰۰۹۷۱؛

پلیس اضطراری: ۹۹۹؛

آمبولانس: ۹۹۸؛

آتش‌نشانی: ۹۹۷.

چرا پیشنهاد می‌کنیم بلیط هواپیما دبی را از ره بال آسمان بخرید؟

می‌توانید بلیط لحظه آخری دبی را از ره بال آسمان، بی‌واسطه بخرید. امکانات دیگری مثل پشتیبانی ۲۴ساعته، کنسلی بلیط و برگشت هزینه بلیط هواپیما دبی هم وجود دارد. ره بال آسمان تلاش می‌کند تا سفرتان به دبی لذت‌بخش‌تر شود.

راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی با بهترین قیمت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =