کد خبر : 291632
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

هدف‌گذاری ۱۴ میلیون یورویی صادرات کاغذ برای سال آینده

هدف‌گذاری ۱۴ میلیون یورویی صادرات کاغذ برای سال آینده

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران از امضای تفاهم نامه صادرات ۲۰ هزار تن کاغذ صنعتی فی‌مابین شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و یک شرکت ترک در ساری خبر داد و گفت: ۱۴ میلیون یورو صادرات کاغذ برای سال آینده هدف‌گذاری شده است.

به گزارش عصرقائم، امید نیک‌نژاد در جلسه امضای تفاهم نامه مشترک با مدیران شرکت ترک تبار با اشاره به اهمیت تامین نیاز کشور به انواع کاغذ خصوصا کاغذ چاپ و تحریر اظهار کرد: با توجه به وجود پتانسیل بالا در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خصوصا در تولید انواع  کاغذ صنعتی امیداریم ضمن اجرای تعهدات متناسب با بازار داخل ، شرایط را برای ارز آوری بیشتر و معرفی برند این شرکت در کشورهای همسایه فراهم سازیم .

وی با اشاره به تاکید نظام بر حسن همجواری با کشورهای منطقه از هدف‌گذاری این مجموعه صنعتی برای مقابله با تحریم‌ها و استارت صادرات به کشورهای دیگر از ابتدای سال آینده خبر داد.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران افزود: به‌منظور دستیابی به بازار هدف جدید و ارز آوری در شرایط کنونی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، تفاهم نامه صادرات ۲۰هزارتن کاغذ صنعتی فی‌مابین شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و یک شرکت ترک در ساری به امضا رسید.

نیک‌نژاد با بیان اینکه در آذر ماه امسال ۱۵ هزار تن انواع کاغذ تولید و روانه بازار شد، گفت: این میزان تولید در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه از نیمه دی ماه سالجاری خط تولید PM1 برای تولید کاغذ چاپ و تحریر آماده به کار خواهد بود، گفت: امیدواریم با همت کارکنان مجموعه تا پایان سال جاری ۸ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و روانه بازار کنیم.

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن اطمینان به دولت مبنی بر بکارگیری تمام توان مجموعه برای تولید کاغذ تحریر در کشور از مسئولین و دست اندرکاران این حوزه نیز خواست تا با حمایت و مساعدت های لازم شرایط را برای تولید مناسب و مداوم و مقابله با تحریم ها و تسهیل در واردات مواد اولیه فراهم کنند.

نیک‌نژاد در پایان به تولید ۷۵ هزار تن انواع کاغذ صنعتی تا امروز در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: تا پایان سال به همت متخصصان و پرسنل خدوم مجموعه به رکورد تولید ۱۰۰ هزار تن انواع کاغذ صنعتی بالاخص فلوتینگ دست یابیم.

هدف‌گذاری 14 میلیون یورویی صادرات کاغذ برای سال آینده
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 6 =