کد خبر : 291702
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
-

شکنجه وحشیانه ۳ اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی

شکنجه وحشیانه ۳ اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی

در حالیکه هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که سه اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی مورد انواع و اقسام شکنجه روحی و بدنی قرار گرفتند، رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، دو رهبری نظامی و سیاسی حماس آنچه برای اسیران مرد و زن در زندان‌های رژیم صهیونیستی می‌گذرد را پیگیری می‌کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از النشره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با احمد القدره، اسیر سابق فلسطینی که اسرائیل ۲۲ دسامبر پس از ۱۹ سال اسارت او را آزاد کرد، گفت: رهبری حماس و گردان‌های القسام وقایع و اتفاقاتی که بر اسیران زن و مرد ما در زندان‌های اسرائیلی می‌گذرند، دنبال می‌کند. ما اشغالگران را مسؤول کامل جان انها می‌دانیم.

هنیه توضیح داد: تلاش‌های ملی و بین‌المللی برای کمک به مساله اسیران زن و مرد بسیار مهم است و آزادی آنها امانتی بر گردن ماست.

همچنین به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت مذکور امروز یکشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که این سه اسیر چه هنگام بازداشت و چه پس در جریان بازجویی و در داخل زندان شکنجه شده‌اند.

در این بیانیه آمده است که نظامیان اسرائیلی به شیوه‌های مختلف و وحشیانه‌ای اقدام به شکنجه اسرا کرده‌اند.
یکی از این اسرا احمد عوایصه جوان ۲۷ ساله ساکن اردوگاه الفارعه در طوباس است که در جریان سفر به شهر الخلیل برای شرکت در یک مراسم عروسی اسیر شد. اسیر دوم عبدالرحمان آشتیه جوان ۳۳ ساله ساکن روستای تل جنوب در غرب نابلس است که او هم در حمله شبانه نظامیان صهیونیست به منزلش به طرز وحشیانه‌ای اسیر شد و مورد شکنجه قرار گرفت. سومین اسیر هم حذیفه شحاده جوان ۲۳ ساله ساکن شهرک عوریف در جنوب نابلس است. او نیز زمانی که همراه با خانواده‌اش برای حضور در مسجد الاقصی راهی قدس شده بود، اسیر شد و در سلول انفرادی زندان بتاح تکفا به شیوه‌ای وحشیانه و عریان مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت.

شکنجه وحشیانه ۳ اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی/ هنیه: اوضاع اسیران را دنبال می‌کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =