کد خبر : 291665
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
-

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب از وبسایت‌های معتبر

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب از وبسایت‌های معتبر

اکثر کارمندان و کارگران کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی باید به منظور کنترل تردد از دستگاه حضور و غیاب که در محیط کاریشان نصب شده، عبور کنند. قبلا کنترل حضور و غیاب به صورت سنتی انجام می‌شد که معمولا با خطا و اشتباهات زیادی همراه بود. اما در شرایط حاضر سیستم حضور و غیاب هوشمند در اغلب محیط‌های کاری وجود دارد که از طریق اثر انگشت، چهره یا کارت پرسنلی کارمندان و کارگران زمان ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام همگردی، برای راه‌اندازی سیستم حضور و غیاب، اطلاعات همه کارمندان مانند اسکن اثر انگشت یا تشخیص چهره به دستگاه داده می‌شود. در نتیجه دستگاه کنترل تردد اطلاعات ورودی را آنالیز می‌کند. در واقع نرم‌افزار حضور و غیاب اطلاعات تصویری را به اطلاعات رمزنگاری شده در حافظه دستگاه تبدیل می‌کند.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب از وبسایت‌های معتبر

سپس ذخیره سازی اطلاعات با مشخصات کارمندان در حافظه‌ی دستگاه اتفاق می‌افتد. در روزهای بعدی کارمند مورد نظر برای ثبت زمان ورود یا خروج خود در گیت تردد به دستگاه نزدیک می‌شود. در ادامه اطلاعات هویتی او دوباره ثبت شده و مجددا اطلاعات رمزنگاری خواهند شد. بعد از آن اطلاعات جدید با محتویاتی که در روزهای قبل ذخیره شده مقایسه شده و در صورتی که با محتویات قبلی دستگاه مطابقت داشته باشد، فرآیند تایید هویت انجام می‌گیرد.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب از وبسایت‌های معتبر

آگاهی از نحوه کار دستگاه حضور و غیاب هوشمند

در حال حاضر مجموعه‌هایی وجود دارند که دستگاه‌های حضور و غیاب را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در واقع اگر به دلیل موقعیت شغلی خود خواهان استفاده از این گونه دستگاه‌ها باشید، می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق وبسایت‌های معتبر انواع این دستگاه را مشاهده کرده و حتی درباره آن‌ها مشاوره بگیرید. اما به خاطر داشته باشید که برای آگاهی از قیمت دستگاه حضور و غیاب و تجربه یک خرید مناسب باید به سایت‌های معتبری در این زمینه مراجعه کنید. در ادامه این گزارش سه وبسایت معتبر معرفی خواهند شد که انواعی از بهترین دستگاه حضور و غیاب را به مشتریان ارائه می‌دهند.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب از وبسایت‌های معتبر

شرکت طرح و پردازش غدیر

امروزه سامانه‌های هوشمند به ما کمک می‌کنند تا بسیاری از کارها را سریع‌تر و در زمان کوتاه‌تری انجام دهیم. برای نمونه، کنترل حضورغیاب از جمله دغدغه‌های مهم سازمان است و اگر به صورت سنتی انجام شود زمان زیادی می‌یرد. اما اکنون درباره تردد پرسنل نگرانی وجود ندارد.

شرکت طرح و پردازش غدیر با سابقه ۱۸ ساله، بهترین ارائه دهنده‌ی راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌ افزاری کنترل حضور و غیاب محسوب می‌شود. مهم‌ترین عوامل موثر بر انتخاب سامانه حضور و غیاب دقت بر محیط استفاده دستگاه و تعداد کاربران سازمان است.

گروه مهندسی رسا

دستگاه حضور و غیاب در حال حاضر یک وسیله ضروری برای اکثر محیط‌های اداری و صنعتی محسوب می‌شود. در واقع مدیران ادارات و کارخانه‌ها مایل هستند به جای کنترل تردد سنتی و پذیرفتن خطا، از سامانه‌های هوشمند در این زمینه کمک بگیرند. گروه مهندسی رسا در زمینه تولید انواع دستگاه حضور و غیاب فعالیت دارد و خدمات متنوعی را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

آرین طراح سناباد

امروزه مدیران جهت نیل به اهداف سازمانی نیاز دارند با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری روند امور را نظارت کنند. از جمله مواردی که همیشه دغدغه مدیران بوده، کنترل تردد پرسنل است. به همین منظور آرین طراح سناباد با ارائه مقرون به صرفه ترین قیمت دستگاه حضور و غیاب، گیت تردد و اکسس کنترل توانسته بخشی از مشکلات موجود در اغلب مجموعه‌های خصوصی و دولتی رفع کند.

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب از وبسایت‌های معتبر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =