کد خبر : 291200
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
-

کاروان هنری «روایت حبیب» به ایستگاه آبادان رسید

کاروان هنری «روایت حبیب» به ایستگاه آبادان رسید

فرمانده سپاه حضرت ولی ‌عصر( عج) خوزستان گفت: هر استانی با توجه به موقعیت و بومش فرهنگ خوب بومی و کارهای هنری منحصر به فردی دارد و مردم هر استان با دیدن توانایی‌های هنری‌شان در قالب برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» خودشان را پیدا می‌کنند و می‌بینند. از طرف دیگر هنرمندان کشورمان با این کار تجربه‌ای به تجربه‌های خودشان می‌افزایند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از حوزه هنری، سردار شاهوارپور افزود:بهتر است که « کاروان هنری روایت حبیب» به همه نقاط کشورمان سفر کند و همه استانهایمان را پوشش دهد. با این کار همه مردم کشور فکر می‌کنند که در این کار هنری شریک هستند. یکی از کارهای خیلی خوب در حوزه کارهای هنری همین راه‌اندازی کاروان هنری «روایت حبیب» است. این کار بسیار جالب و زیبا است زیرا این که جمعیتی در تهران بماند و بخواهد در آنجا برای مردم همه مناطق کشور برنامه تولید کند، روش خوبی نیست. دوستان صدا و سیما و کسانی که کارهای هنری می‌کنند باید در سطح کشور بچرخند و بدانند اینکه کاروان «روایت حبیب» بلند می‌شود و استان به استان حرکت می‌کند، زیبایی‌هایی را همراه با خودش می‌آورد.

وی همچینن گفت: کشور ما یکپارچه است و فقط یک شهر و یک استان نیست لذا ابعاد مختلفی دارد. چرا بیشتر فیلم‌های صدا و سیما در شهرهای شمالی کشورمان فیلمبرداری می‌شوند؟ یک بار فیلمی را در جنوب فیلمبرداری کنند و در قالب این کار با شرایط آب و هوایی و زیستی مردم شهرهای جنوبی آشنا شوند.

سردار شاهوارپور درباره تلاش خانم رادمنش و همسرشان که همراه با کاروان هنری «روایت حبیب» خاطرات حاج قاسم سلیمانی را روایت می‌کنند،گفت: کاری که خانم رادمنش کرده‌اند، یک کار طبیعی بود. این کار خیلی من را تحت تأثیر قرار داد.کار تئاتری ، کاری طبیعی،بدون حاشیه و بدون آهنگ است. این کار فرد نمایش‌دهنده را توانمند می‌کند تا بتوانند کارش را ادامه دهد. بینندگان نیز با تماشای یک نمایش با کیفیت مشتاق می‌شوند آثار تئاتری بیشتری را ببینند.در فیلم‌های سینمایی شاید در پایان اثر قهرمان داستان مشخص نشود اما در تئاتر فردی در قالب کار قهرمانش را معرفی می‌کند و خودش قهرمان قصه می‌شود.

گفتنی است کاروان هنری «روایت حبیب» هم‌زمان با فرارسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سفرش به ۱۰استان کشور را اغاز کرد و هم‌اکنون در ایستگاه آبادان است.

 کاروان هنری «روایت حبیب» به ایستگاه آبادان رسید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 5 =