کد خبر : 290997
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
-

بازنگری طرح جامع شهری پس از ۳۲ سال

بازنگری طرح جامع شهری پس از ۳۲ سال

شهردار قائم‌شهر گفت: پس از ۳۲ سال طرح جامع شهری قائم‌شهر با مصوبه شورای عالی شهرسازی کشور بازنگری شد.

به گزارش عصرقائم، در جلسه شورای عالی شهرسازی، که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور دو نماینده مجلس و مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار قائم‌شهر تشکیل شد، بازنگری طرح جامع شهری پس از ۳۲ سال به تصویب رسید.

کاظم‌علیپور در گفت‌وگو ، اظهار کرد: خوشبختانه با درایت و دفاع محکم هردو نماینده مجلس حوزه انتخابیه و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بازنگری طرح جامع شهری تصویب شد.
وی افزود: اکنون می توان طبق طرح جامع شهری و نظر شورای شهر دوره ششم و شهرداری با تعیین اولویت بندی اقدامات لازم را برای شهر انجام داد.
شهردار قائمشهر به عقب ماندگی قائم‌شهر در اکثر موارد شهرسازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه قائم‌شهر عقب ماندگی های زیادی در سرانه فضای سبز، بیکاری، ترافیک و مواردی از این قبیل دارد که نشان از کوتاهی مسولان در این امر بوده است که ان‌شالله بتوانیم با کمک و همت همه‌ی مدیران این عقب ماندگی را جبران کنیم.
علیپور با اشاره به نارضایتی عمومی شهروندان نسبت به وضعیت آسفالت معابر تصریح کرد: گران شدن قیر باعث شده تا کمی کار عقب بیفتد اما در روزهای اخیر مردم شاهد نهضت آسفالت در سطح شهر خواهند بود که مشکل بسیاری از معابر را برطرف خواهیم کرد.
بازنگری طرح جامع شهری پس از ۳۲ سال/ نهضت آسفالت در قائم‌شهر ادامه دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =