کد خبر : 291131
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
-

کشف بیش از ۱۰۰۰ تن نهاد‌ه‌های دامی خارج از توزیع در مازندران

کشف بیش از ۱۰۰۰ تن نهاد‌ه‌های دامی خارج از توزیع در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف هزار و ۸۴۱ تن انواع نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع در ساری خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و عرضه انواع نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع توسط افرادی سودجو در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان متهمان که اقدام به دپوی غیر مجاز انواع نهاده‌‌های دامی در یک مرکز توزیع خوراک دام در این شهرستان می‌کردند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، ماموران با همکاری کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهمان هزار و ۸۴۱ تن انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

میرزایی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از 1000 تن نهاد‌ه‌های دامی خارج از توزیع در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − نوزده =