کد خبر : 290910
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
-

۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به محور هراز اختصاص یافت

۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به محور هراز اختصاص یافت

استاندار مازندران گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی و نیرو جلسه‌ای در دفتر معاون اول رئیس جمهور تشکیل و مقرر شد برای ۲۱ کیلومتر باقی مانده محور هراز بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز، تامین شود. ‎

به گزارش عصرقائم، سید محمود حسینی‌پور از برگزاری نشست با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تعیین و تکلیف ترافیک محور هراز در منطقه چلاو خبر داد.

وی افزود: با حضور وزیر راه و شهرسازی و نیرو، جلسه‌ای در دفتر معاون اول رئیس جمهور تشکیل و مقرر شد برای ۲۱ کیلومتر باقی مانده این محور مواصلاتی بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز، تامین شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای انتقال واریانت ( راه جایگزین ) با توجه به اینکه در مخزن آب سد هراز قرار می‌گرفت، لذا برای احداث این واریانت (راه جایگزین)  و چهار خطه کردن  توسط وزارت راه و شهرسازی برای ۱۱ کیلومتر، یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است که مقرر شد جلسه مشترکی با وزیر راه و شهرسازی داشته باشیم و وزارت نیرو هم تخصیص اعتبارات دولتی لازم را برای تسریع در این پروژه اعمال نماید.

حسینی‌پور گفت: از محل قرارداد دولتی با قرارگاه خاتم جهت اجرای فاینانس، این پروژه می‌تواند جزو پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیاء باشد که پیگیری‌های آن از سوی اداره کل آب منطقه‌ای در حال اجرا است.

1500 میلیارد تومان اعتبار به محور هراز اختصاص یافت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + شانزده =