کد خبر : 290820
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
-

لزوم افزایش سقف انعقاد قراردادهای عمرانی مناطق شهرداری تهران

لزوم افزایش سقف انعقاد قراردادهای عمرانی مناطق شهرداری تهران

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم افزایش سقف انعقاد قراردادهای عمرانی مناطق شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش عصرقائم، میثم مظفر در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در تذکری در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از فاز نهایی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر و افتتاح پل اتصال بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار گفت: روز گذشته این اتفاق خوب یعنی افتتاح این دو پروژه انجام شد که جا دارد از حوزه معاونت عمرانی شهرداری تهران قدردانی کنم.

وی ادامه داد: اخیرا موضوعی را مطلع شدیم که انعقاد قرارداد عمرانی مناطق با چالش‌هایی روبرو شده که با توجه به این مساله باید اصلاح این پروسه اداری انجام شود و این در حالی است که عمدتا پیمانکاران با توجه به این شرایط در مناقصات شرکت نمی‌کنند و انگیزه لازم را ندارند؛ لذا طرح رصد که توسط شورای شهر تهران پیگیری می‌شود، به گونه‌ای مغفول مانده و شهرداران مناطق نیز نسبت به این موضوع گلایه دارند.

مظفر ادامه داد: انتظار می‌رود که مجوز سقف ریالی شهرداران مناطق برای انعقاد پروژه های عمرانی افزایش یابد و این در حالی است که این سقف در حال حاضر در حد اجرای پروژه های کوچک مقیاس است و با این شرایط برای تک تک قراردادها باید از شهرداری مرکز مجوز دریافت کنند لذا باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در خصوص قرارداد معاملات عمرانی نیز به موضوع کفایت اسناد باید توجه ویژه ای داشته باشیم که منجر به بروکراسی اداری نشود. انتظار داریم این مساله نیز از طرف شهرداری تهران حل و فصل شود.

لزوم افزایش سقف انعقاد قراردادهای عمرانی مناطق شهرداری تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =