کد خبر : 290772
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

ثبات قیمت گوشت گوسفندی در ۲ ماه اخیر

ثبات قیمت گوشت گوسفندی در ۲ ماه اخیر

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از ثبات قیمت گوشت گوسفندی در دو ماه اخیر خبر داد و گفت: با توجه به عرضه گسترده مرغ و تخم مرغ در بازار و همچنین عرضه کافی دام مشکلی در تامین گوشت قرمز نداریم.

به گزارش عصرقائم، علی اصغر ملکی با اشاره به اینکه قیمت این نوع گوشت در دوماه اخیر تقریباً ثابت بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداشتیم، گفت: عرضه دام شرایط مطلوبی دارد و این مسئله منجر به این شده که بازار التهابی را تجربه نکند.

وی تصریح کرد: از طرفی بازار گوشت قرمز کم رونق است و خریدار زیادی ندارد.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلوگرم شقه بره ماده را حدود ۱۰۷ هزار تومان برای عرضه به مغازه دار عنوان کرد و گفت: عرضه به مشتری حدود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان است و همچنین قیمت شقه بره نر (شیشک) عرضه به مغازه دار ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان و عرضه به مشتری ۱۳۰ تا ۱۳۵ هزار تومان است.

ملکی درباره اینکه پیش بینی می‌کنیم طی هفته‌های آینده وضعیت بازار چگونه خواهد بود، افزود: همانطور که اشاره کردم در حال حاضر بازار پررونق نیست. مردم ابتدای هر ماه مقداری خرید انجام می‌دهند و بعد از آن دوره اتفاق خاصی در بازار نمی‌افتد.

وی با اشاره به افزایش عرضه مرغ منجمد، مرغ گرم و تخم مرغ در بازار ادامه داد: عرضه گسترده محصولات بخش اعظمی از نیاز پروتئینی مردم را تأمین و به مدیریت مصرف گوشت کمک می‌کند. بنابراین با توجه به شرایطی که وجود دارد، نگرانی برای بازار گوشت در ماه‌های آینده نداریم.

ثبات قیمت گوشت گوسفندی در ۲ ماه اخیر/ مشکلی در بازار نداریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + یک =