کد خبر : 290642
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

بازار شب یلدا زیر ذره‌بین بازرسان تعزیرات حکومتی

بازار شب یلدا زیر ذره‌بین بازرسان تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با توجه به در پیش رو بودن شب یلدا و حفظ آرامش بازار و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز، طرح نظارتی ویژه این ایام در استان آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در شرایط عادی گشت های مشترک بازرسی در سطح استان برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن ایام پایانی فصل پاییز و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها طرح ویژه شب یلدا با هدف برخورد با متخلفین اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید میوه، آجیل و شیرینی از سوی مصرف کنندگان این طرح با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌های نظارتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به اینکه طرح از ۲۰ آذر آغاز شده و بمدت ۱۰ ادامه دارد، گفت: اقلامی  مانند آجیل، میوه و  شیرینی و سایر اقلام مرتبط،کالا‌های مورد هدف بازرسی گشت‌های مشترک است و بنابراین نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک خواهد بود.

ملکی با اعلام اینکه طی مدت اجرای طرح، گشت‌های مشترک در ساعات اداری و غیر اداری فعالیت‌های اقتصادی مرتبط را بازرسی و نظارت می‌ کنند، تصریح کرد: روسای شعب به همراه بازرسین مربوطه از میادین میوه وتره بار، مراکز خرید، واحد‌های عرضه کننده آجیل و شیرینی بازرسی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: متخلفین در صورت اثبات تخلف به حداکثرمجازات نقدی و دیگر مجازات‌های مقرر در قانون محکوم خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، عرضه کالای غیراستاندارد و غیر بهداشتی قاچاق و… مراتب را به صورت حضوری و یا از طریق تلفن ۱۳۵ و سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و یا با تلفن ۱۹۰ به مرکز بهداشت استان گزارش کنند.

بازار شب یلدا زیر ذره‌بین بازرسان تعزیرات حکومتی/ مردم تخلفات را گزارش کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =