کد خبر : 290722
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
-

بابایی کارنامی: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند

بابایی کارنامی: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند که از جمله آن آزادسازی ارز، عدالت مزدی و استخدامی، ساماندهی نیروهای انسانی وارده در دستگاه دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی می باشد.

به گزارش عصرقائم، علی بابایی کارنامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور بابت سعه صدری که در مواجهه با مشکلات مردم داشته و تعاملی که با نمایندگان مجلس داشته و دارند، تشکر و قدردانی می کنم. آقای رئیس جمهور ساری و مازندارن مهم است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تیم دیپلماسی کشور و وزیر امور خارجه بیان کرد: آنها در شرایط امروز همزمان در دو جبهه با بدخواهان و زیاده خواهان داخلی و خارجی مبارزه می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی گفت: از ایشان نیز بابت پیگیری بحث مهم و استراتژیک زهکشی زمین های شالی استان های شمالی و به ویژه مازندران و بحث تنظیم بازار و خرید و تضمینی مرکبات باغدااران استان های شمالی کشور تشکر کرد.

بابایی کارنامی همچنین از رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار مازندران، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بابت اقداماتی که انجام داده اند تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در رابطه با بودجه سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: قضاوت نمایندگان مجلس، دولت، مردم و نخبگان خیلی زود است. بودجه امسال باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند که از جمله آن آزادسازی ارز، عدالت مزدی و استخدامی، ساماندهی نیروهای انسانی وارده در دستگاه دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی می باشد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: یکی از مطالبات جدی امروز مردم، موضوع ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار کارمندی است که در دستگاه های دولتی بلاتکلیف هستند و از مطالبات جدی رئیس جمهور نیز هست و همه ما و همچنین سازمان امور اداری و استخدامی نیز باید با آن همکاری کنیم.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز برای بحث چالش برانگیز فقر، تورم و بیکاری فکری اندیشیده نشده که باید با دقت بیشتری به بودجه سال ۱۴۰۱ نگاه شود و آن را قضاوت کرد.

وی افزود: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هم قسم شدیم تا چند مشکل امروز مردم را حل نماییم که از جمله آن مدیریت بیکاری و تورم است. این امر محقق نمی شود مگر با نگاه کارشناسی کمیسیون های تخصصی مجلس و دولت که باید در جهت کم کردن مشکلات مردم هم نظر شده و تلاش کنیم. مردم از مجلس و دولت توقع بالایی دارند که همه باید کمک کنیم تا مردم ایران زمین آزادانه و با کرامت بالا زندگی مسالمت آمیز داشته باشند.

بابایی کارنامی: بودجه ۱۴۰۱ باید چند موضوع بسیار مهم را حل و فصل کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =