کد خبر : 290234
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
-

خیرین در توسعه زیرساخت‌های علمی نقش مهمی دارند

خیرین در توسعه زیرساخت‌های علمی نقش مهمی دارند

رییس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: خیرین دانشگاه‌ساز نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌ها دارند؛ دانشگاه پیام نور واحد نوشهر در حال ساخت مجوز بین‌المللی را اخذ کرد بنابراین امیدوارم خیرین دانشگاه‌ساز منطقه پای کار برای اتمام سریع‌تر پروژه بیایند چراکه پروژه‌های عمرانی هزینه‌های زیادی دارد و اعتبارات دولتی پایین است.

به گزارش عصرقائم،  سید افشین موسوی‌ چلک ضمن گرامیداشت روز دانشجو با بیان اینکه دانشجویان باید در راه توسعه و اعتلای کشور تلاش کنند، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان دارای ۱۵ واحد دانشگاهی و ۱۷ هزار دانشجو است؛ شهرستان نوشهر از واحدهای در حال توسعه بوده که در برنامه توسعه وزارت علوم نیز قرار گرفت و ۵۰۰ دانشجو در این واحد دانشگاهی نوشهر مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به ساختمان نیمه‌کاره  واحد دانشگاهی نوشهر افزود: این پروژه در وضعیت پیشرفت ۵۰ درصدی قرار دارد و به حمد الهی با تلاشی که در سازمان مرکزی انجام شد اعتباراتی به پیام نور واحدهای قائمشهر و نوشهر اختصاص یافته است.

رییس دانشگاه پیام نور مازندران تصریح کرد: با کمک خیرین بزودی شاهد اتمام پروژه ساختمان دانشگاه  باشیم تا حداقل یک طبقه از آن آماده کار شود که دانشجویان بتوانند از فضای آموزشی و اداری بهتری  استفاده کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: در گردهمایی مجمع خیرین دانشگاه پیام نور واحد نوشهر که در روز دانشجو با حضور خیرین و مسئولان برگزار شد خوشبختانه کمک‌های خوبی انجام شد که امید است این موضوع مستمر و ادامه داشته باشد.

وی گفت: فرماندار شهرستان نوشهر و نماینده مردم در مجلس منطقه هم قول مساعدت و حمایت در راستای تکمیل این پروژه دادند که جای تقدیر و تشکر است، همچنین از مسئولین وقت که در راستای تغییر کاربری و پروانه مجوز ساختمان کمک کردند،  تشکر می‌کنم.

خیرین همیشه در صحنه مشکلات حضور دارند

نورالدین کوچ‌پی‌ده رییس مجمع خیرین دانشگاه پیام نور نوشهر با اشاره به اینکه خیرین همیشه در مشکلات بدون چشمداشتی حضور دارند گفت:  اقدامات نیک و خدمت به خلق خدا موجب ماندگاری اعمال می‌شود.

وی در خصوص پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور واحد نوشهر افزود: حدود ۱۰ سال قبل زمینی به متراژ تقریبا ۲ هکتار جهت ساختمان فضای دانشگاه پیام نور خریداری و با کمک مسئولان وقت مجوزات لازم و اقدامات اداری پروژه انجام گرفت و کلنگ پروژه به زمین زده شد و یک ساختمان در دو طبقه شکل گرفت اما به علت نبود اعتبار حدود هفت سال است که نیمه کاره ماند.

رییس مجمع خیرین دانشگاه پیام نور نوشهر خاطرنشان کرد: با تشکیل مجمع خیرین دانشگاه پیام نور واحد نوشهر اقداماتی از جمله برگزاری نشست‌های مستمر با حضور خیرین در دفتر مجمع،  برگزاری نشست با فرماندار و نماینده مردم در مجلس، حضور جهت پیگیری مطالبات و بودجه در سازمان برنامه و بودجه و  دانشگاه پیام نور استان صورت گرفت.

کوچ‌پی‌ده ادامه داد: گردهمایی خیرین به‌مناسبت روز دانشجو در تالار قصر طلایی نوشهر جهت کمک به تکمیل این پروژه دانشگاه در شهرستان انجام گرفت و خوشبختانه تاکنون کمک‌های خوبی از سوی خیرین و مسئولین انجام گرفت.

وی ضمن قدردانی از حضور و تلاش‌های ارزشمند خیرین عزیز به‌منظور پیشبرد اهداف و چشم‌اندازهای توسعه شهرستان افزود: مجمع خیرین دانشگاه پیام نور واحد نوشهر به‌منظور پایه‌گذاری انجام امور خیریه در دانشگاه، ساخت پروژه ساختمان دانشگاه، جذب دانشجو و کمک به دانشجویان نیازمند تشکیل شد.

رییس مجمع خیرین دانشگاه پیام نور واحد نوشهر در پایان گفت: این دانشگاه تنها دانشگاهی است که از محمودآباد تا تنکابن را پوشش می‌دهد و انتظار می‌رود که با کمک هم جهت حفظ و توسعه آن تلاش کنیم.

خیرین در توسعه زیرساخت‌های علمی نقش مهمی دارند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 12 =