کد خبر : 290095
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
-

قائم‌شهر میزبان مرحله کشوری جشنواره تلاوت های مجلسی

قائم‌شهر میزبان مرحله کشوری جشنواره تلاوت های مجلسی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر از برگزاری جشنواره ملی تلاوت های مجلسی از ۲۳ آذر لغایت ۲۵ آذر ماه در شهرستان قائم‌شهر خبر داد.

به گزارش عصرقائم، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی باگستره ملی و بین المللی به میزبانی شهرستان قائم‌شهر، در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر برگزار شد.

عیسی مدانلو، از برگزاری این جشنواره ملی از ۲۳ آذر ماه لغایت ۲۵ آذر ماه در شهرستان قائم شهر خبر داد و گفت: شانزدهمین مرحله جشنواره تلاوت های مجلسی در مرحله پایانی خود قرار گرفت و پس از اجرای مسابقات بصورت استانی اکنون نفرات برتر در قائم‌شهر با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ ملی یک رویداد مهم و ارزشمند برای شهرستان قائم شهر است که با حضور ۶۰ قاری برتر کشوری و ۱۰ قاری بین المللی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره ملی تلاوت مجلسی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: همه دستگاههای جمهوری اسلامی باید در تبلیغ و تبیین هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی با تمام ظرفیت های خود تلاش کنند و قطعا همکاری در این رویداد بزرگ ملی نیز در مسیر قرآن قدم برداشتن است.

این مسوول با اشاره به هم افزایی همه دستگاه ها در این برنامه بیان کرد: اجرای برنامه افتتاحیه در دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای مسابقات در حسینیه ثارالله قائم‌شهر و اختتامیه آن را در مصلی نمازجمعه برگزار خواهد شد که از همه‌ی مردم فهیم قائم شهر جهت حضور در این جشنواره دعوت می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =