کد خبر : 289997
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
-

استقلال هم‌چنان به دنبال نتیجه ۳ بر صفر از بازی گل‌گهر

استقلال هم‌چنان به دنبال نتیجه ۳ بر صفر از بازی گل‌گهر

باشگاه استقلال به‌دنبال اثبات اتهاماتش به گل‌گهر درباره حضور غیرقانونی اریک بوکوم، بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان است.

به گزارش عصرقائم، اریک بوکوم، بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان پس از حدود دو هفته حضور در بازی این تیم مقابل استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفت. حضور این بازیکن گابنی در لیگ برتر با توجه به آیین‌نامه بازیکن و مربی خارجی ابهامات زیادی را به همراه داشت و در این مدت رسانه‌ها به ابهامات موجود در این رابطه پرداختند اما با وجود این اتفاقات، این بازیکن گابنی در بازی تیمش مقابل پیکان هم به میدان رفت تا ابهامات بیش‌تری درباره پرونده این بازیکن مطرح شود.

پرونده این ماجرا هم‌چنان با ابهاماتی روبه‌رو است چرا که از چهار دیدار دوستانه عنوان شده در فدراسیون فوتبال گابن هیچ اطلاعاتی درباره دیدارهای دوستانه این بازیکن در بازی‌های ملی‌اش وجود ندارد و فقط می‌توان بازی دوستانه با بنین را در بازه زمانی مطرح شده در نامه نخست فدراسیون گابن یافت که اریک بوکوم در لیست این بازی حضور نداشته است.

این مساله باعث شده باشگاه استقلال تا با آگاهی نسبت به این مساله، از باشگاه گل‌گهر شکایت کند تا در صورت اثبات غیرقانونی بودن حضور بوکوم در میدان، نتیجه بازی ۳ بر صفر به نفع آبی‌پوشان رقم بخورد.

بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پرونده این بازیکن گابنی و شکایت باشگاه استقلال از گل‌گهر اظهار کرد: درخواست ما از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این است که هر چه سریع‌تر به پرونده مهاجم گابنی رسیدگی کنند. اتهام مطرح شده، استفاده از بازیکن غیرمجاز است و این یعنی کسر هشت امتیاز از تیم گل‌گهر و اضافه شدن دو امتیاز به تیم استقلال. در لیگ‌های معتبر فورا نسبت به این مدل از اتهام‌ها ورود می‌کنند و سرنوشت یک لیگ را با حکم‌شان تغییر می‌دهند. این شکایتی نیست که دو ماه، سه ماه یا شش ماه دیگر درباره‌اش حکم بدهند. این جور شکایات که اثر مستقیم روی نتایج و جدول لیگ دارد، باید فورا رسیدگی شود.

او ادامه داد: ما از اعضای محترم کمیته انضباطی درخواست می‌کنیم که به احترام افکار عمومی و سرنوشت تیم‌ها هر چه زودتر درباره این پرونده حکم نهایی را صادر کنند. تا جایی که بنده اطلاع موثق دارم علاوه بر استقلال، دو تیم دیگر هم علیه مهاجم گابنی تیم گل‌گهر شکایت کرده‌اند. مگر می‌شود برای جذب بازیکن خارجی یک سرچ ساده اینترنتی انجام نشود و فقط به نامه یک فدراسیون استناد شود؟ در عصر ارتباطات و اینترنت این موضوع دارای ابهام است. واقعا می‌شود باور کرد که بخش‌های مسوول در حد یک تحقیق اینترنتی درباره این بازیکن انجام نداده باشند؟!

طاهری در پایان گفت: اگر به نامه فدراسیون گابن استناد کردید، چرا قبل از مسابقه گل‌گهر با استقلال، زمانی که برنامه فوتبال برتر و سایر رسانه‌ها به طور کامل به این موضوع پرداخت، تحقیق نکردید تا جلوی حضور این بازیکن برای بازی هفته ششم گرفته شود؟ در حال حاضر هم عده‌ای دنبال این هستند که با افزایش تعداد بازی‌های انجام شده توسط مهاجم گابنی شانس سه بر صفر شدن نتایج را کاهش بدهند. از نگاه تیم حقوقی باشگاه استقلال و وکلا و مشاوران حقوقی در پرونده مهاجم گابنی جایی برای تردید وجود ندارد که از بازیکن غیرمجاز استفاده شد و باید نتیجه سه بر صفر به سود استقلال اعلام شود.

استقلال هم‌چنان به دنبال نتیجه ۳ بر صفر از بازی گل‌گهر/ موضوع بازیکن گابنی به کجا می‌رسد؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + نه =