کد خبر : 289882
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

تردد عادی و روان در محورهای مازندران

تردد عادی و روان در محورهای مازندران

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از تردد عادی و روان در محورهای استان خبر داد و گفت: محور‌های شمال توسط دوربین‌های نظارتی پایش می‌شوند.

به گزارش عصرقائم، محسن هاشمی در گفت و گو ، اظهار کرد: تمامی محور‌های استان شامل هراز، سوادکوه، کیاسر، کندوان و آزادراه تهران-شمال امروز باز بوده و رفت و آمد در این جاده‌ها جریان دارد.

وی افزود: محور چالوس که به علت بارش شدید برف و بوران دیشب بسته شده بود با تلاش نیرو‌های راهداری و پلیس راه دیشب بازگشایی شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: بر اساس این گزارش ترافیک در تمامی محور‌ها عادی و روان ولی با بارش برف و باران همراه است.

هاشمی ادامه داد: احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی وجود دارد بنابراین رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی با اعلام اینکه محور‌های شمال توسط دوربین‌های نظارتی پایش می‌شوند، افزود: در این زمینه اعمال قانون خودرو‌ها با پلاک‌های غیربومی از شهر‌های نارنجی و قرمز در دستور کار قرار دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان گفت: از نظر وضعیت جوی هم هوا ابری است و سطح جاده‌ها بخصوص در گردنه ها بخاطر بارشهای برف و باران لغزنده است.

تردد عادی و روان در محورهای مازندران/ احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =