کد خبر : 289379
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
-

علت تاخیر در بازی پرسپولیس و نفت چیست؟

علت تاخیر در بازی پرسپولیس و نفت چیست؟

اختلاف مالی میان مسوولان ورزشگاه آزادی و باشگاه پرسپولیس مبنی بر افزایش ۱۰ برابری قیمت اجاره این ورزشگاه، موجب تاخیر در بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان شده است.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره تاخیر در برگزاری بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان گفت: کرایه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس تاکنون ۱۳۰ میلیون بود که امسال از سوی شرکت توسعه و تجهیز به مبلغ یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان افزایش یافته است که پرسپولیس توان پرداخت این مبلغ را ندارد. به همین دلیل هم مسوولان ورزشگاه اجازه ورود عوامل تبلیغات سازمان لیگ به ورزشگاه ازادی را نداده‌اند و تابلوهای تبلیغاتی هم خاموش است و در صورتی که روشن نشود، بازی لغو می‌شود.

او ادامه داد: ما همه کارهای برگزاری مسابقه را انجام داده‌ایم. تیم‌ها گرم کرده‌اند و در رختکن هستند. متاسفانه این مبلغ هنگفتی که شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از پرسپولیس خواسته، اجازه برگزاری بازی را نداده است.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره اینکه چه کسی باید پاسخگوی این مشکل و تاخیر باشد،گفت:به نظر شمار افزایش ۱۰ برابری برای هر بازی طبیعی است؟ باشگاه پرسپولیس توان پرداخت چنین مبلغی را نداشته است.ما اماده برگزاری مسابقه هستیم. کسانی که جلوی ما را گرفته‌اند، باید پاسخگو باشند.

در ادامه حبیب‌الله شیرازی، رئیس هیات فوتبال تهران اعلام کرد با دستور حیدر بهاروند این بازی تا ۱۰ دقیقه دیگر برگزار خواهد شد و قرار بر لغو این مسابقه نیست.

پیش از این قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۸ برگزار شود که تاکنون ( ساعت ۱۸:۲۰) برگزار نشده است.

علت تاخیر در بازی پرسپولیس و نفت چیست؟/ دعوای سازمان لیگ و شرکت تجهیز گریبانگیر پرسپولیس شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 5 =