کد خبر : 289188
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
-

کاهش ۹ درصدی حوادث کار

کاهش ۹ درصدی حوادث کار

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۹ درصدی حوادث کار در هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: ۶۳ نفر در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند.

به گزارش عصرقائم، دکتر علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از این موارد ۴۶ نفر متاهل و مابقی مجرد هستند، اظهار کرد: براساس آمارهای موجود سقوط از بلندی با ۳۲ فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث كار را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: برق گرفتگی با  ۱۶ مورد، جسم سخت با ۱۰ و سایر با ۵ در رتبه‌های بعدی مرگ بر اثر حوادث كار قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: در هفت ماهه امسال بيشترين مرگ‌های ناشی از حوادث كار با ۱۵ مورد در خرداد ماه و كمترين آن با ۶ مورد در مرداد ماه ثبت شده‌ است.

عباسی خاطرنشان کرد: طی اين مدت شهرستان‌های ساری  با ۱۰ فوتی، آمل با ۷ و چالوس با ۶ مورد بيشترين و شهرستان‌های رامسر، فریدونکنار و میاندرود  هر کدام با یک فوتی كمترين موارد مرگ بر اثر حوادث كار را داشتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مصدومان حوادث ناشی از کار رشد ۱۳ درصدی داشت، گفت: براساس گزارش در هفت ماهه امسال ۵۷۷ نفر (۵۷۷ مرد و مابقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

کاهش 9 درصدی حوادث کار/ ساری رتبه نخست مازندران را دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =