کد خبر : 289086
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

روایتی از محمد صیاد در جشنواره سینما حقیقت

روایتی از محمد صیاد در جشنواره سینما حقیقت

مستند “آقای صیاد را ول کنید!” به کارگردانی مریم ملک مختار درباره محمد صیاد عکاس خبری بین المللی است که در جشنواره سینما حقیقت رونمایی خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، این مستند که ساخت آن سه سال طول کشیده است، فیلم-­پرتره ای درباره محمد صیاد، عکاس خبری بین المللی ایرانی است که تصویر چهار دهه اخیر از تاریخ معاصر ایران را از لابلای عکس‌ها و خاطرات او از اولین روزهای انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و دیگر رویدادهای مهم اجتماعی و سیاسی ایران می توان جستجو کرد.

این مستند که در بخش نیمه بلند جشنواره سینما حقیقت حضور دارد، با تایم ۵۲ دقیقه قرار است در پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که ۱۸ تا ۲۵ آذرماه برگزار می شود، به نمایش درآید.

مستند “آقای صیاد را ول کنید”! که تولید مرکز فیلم تصویر است، توسط سهند صمدیان تدوین شده است و عوامل دیگری که در ساخت آن همکاری داشتند عبارتند از: تصویر و صدا: مریم ملک مختار، ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، دستیار کارگردان: پدرام صیاد، دستیار تدوین و افکت رایانه ای: نغمه مقصودلو، تدوین صدا: محمدزمان ثانی، تصحیح رنگ و پردازش تصاویر: سهیل صمدیان، دستیار تولید: الهه ملک مختار، طراحی پوستر و تیتراژ: زنده یاد مهرداد ذوالنور،برنامه ریز: الهام ملک مختار، مشاور رسانه ای: زهرا راد.

روایتی از محمد صیاد در جشنواره سینما حقیقت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 18 =