کد خبر : 289090
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
-

برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

لوازم روشنایی شامل کلیدپریز و سیم و کابل از آنجا که به طور مستقیم با انرژی برق در ارتباط هستند، از لحاظ ایمنی اهمیت بالایی دارند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام همگردی، علاوه بر عملکرد، ظاهر کلید و پریز هم نباید در دکوراسیون داخلی نادیده گرفته شود. در حال حاضر انواع مختلفی از کلید پریز با کاربردهای گوناگون در بازار وجود دارد؛ برای مثال در فضاهای مرطوب مانند استخرها باید از کلید و پریز ضد آب استفاده شود. در واقع کلید و پریزها در سه اصل ایمنی، ظاهر و مکانیزم با یکدیگر تفاوت دارند که برای خرید بهترینش باید این موارد را در نظر گرفت.

برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

اصل اول: ایمنی

کلید و پریز برق اگر درست انتخاب نشود، هم ممکن است باعث برق گرفتی شود و هم قابلیت اشتعال دارد! از این رو، امروزه کلید و پریزهایی ساخته شده‌اند که در آن‌ها از پلی‌امیدهای نسوز استفاده شده به طوری که یک حلقه فنری در گلوگاه سوراخ پریز، مانع آتش‌گرفتن می‌شود. همچنین برخی از پریزها، درپوشی دارند که از کودکان در برابر آن‌ها محافظت می‌کند.

ظاهر کلید و پریز

کلید و پریزها امروزه در انواع پلاستیکی، چرمی، برنجی، حتی کریستالی تولید می‌شود. معمولا در جواب جنس مرغوب قاب کلید و پریز ، فلز با پوشش رنگی مناسب پیشنهاد می‌شود که در کنار ظاهر زیبا در برابر زنگ‌زدگی و پوسیدگی مقاومند.

برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

مکانیزم کلیدها، از مکانیکی تا لمسی

امروزه کلید و پریزهای متفاوتی و البته با کارکرد متفاوت در بازار به فروش می‌رسند. در ادامه با توجه به موارد گفته شده، برخی از این انواع معرفی خواهند شد؛

کلید اهرمی

کلاسیک‌ترین نوع کلید! این نوع کلید پریز، یک اهرم جهت روشن و خاموش کردن دارد و بهترین گزینه برای دکوراسیون‌های کلاسیک به شمار می‌رود.

کلید و پریز روکار

کلید و پریز روکار به راحتی با کمک پیچ و رول‌پلاک نصب می‌شود؛ البته در کنار این راحتی استفاده، نسبت به مدل‌های دیگر، زیبایی کمتری دارد. بنابراین چندان در دکوراسیون داخلی به کار نمی‌رود.

برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

کلید و پریز توکار

بعضی از افراد چندان علاقه‌مند نیستند که کلید و پریز در دکوراسیون به چشم بیاید؛ کلید و پریز توکار بهترین گزینه برای آن‌هاست. کلید و پریز توکار چندین و چند مدل دارد، به گونه‌ای که یکی از مدل‌های آن کلید و پریزی است که در دیوار یا کانتر آشپرخانه یا حتی درون کشوها نصب شده و قاب آن کاملا هم‌ سطح با دیوار می‌شود.

اما در کنار همه این موارد، قیمت کلید پریز نیز اهمیت دارد. شاید برای بسیاری از کاربران سوال شود که قیمت کلید پریز لاکچری چقدر است؟ آیا امکان خرید لوازم روشنایی از فروشگاه اینترنتی کلید و پریز وجود دارد؟ از این رو، در ادامه چند فروشگاه برای خرید کلید و پریز مرغوب معرفی خواهند شد.

برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

فروشگاه تله پارس

تله پارس نمایندگی معتبر در زمینه کالاهای برقی ساختمانی، کلید و پریز، سیم و کابل، انواع چراغ ها، تجهیزات شبکه، لوله و اتصالات، کلید های مینیاتوری و بسیاری از محصولات دیگر است. این مجموعه نمایندگی رسمی کارخانه‌های البرز الکتریک نور (لینکو)، ویرا الکتریک و شیل ایران را با سال‌ها تجربه در زمینه لوازم روشنایی بر عهده دارد و همچنین  پخش و گارانتی مستقیم کلید و پریز ویرا الکتریک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

فروشگاه عمده فروشی لاله زار عمده

لاله زار عمده، فروشگاه عمده فروشی انواع لوازم برق ساختمان با ارسال به سراسر کشور است. فروش انواع کلید و پریز، سیم و کابل، لوازم روشنایی و لامپ های led در تخصص این فروشگاه است. این فروشگاه حاصل سالها فعالیت و تجربه تکنسین‌هایی است که به صورت علمی و کاربردی در حوزه صنعت برق ساختمان مشغول به کارند.

آدرس سایت:/https://lalezaromde.com

فروشگاه اینترنتی فازنول

سردرگمی پیمانکاران در خرید کلید و پریز برای تشخیص کالای استاندارد و با کیفیت دغدغه ایجاد این فروشگاه است. فروشگاه اینترنتی فازنول با توجه به قیمت کلید و پریز، بهترین گزینه‌ها را بر اساس قیمت کلید و پریز در ایران، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به تلفیقی از دانش، تجربه و مدیریت جهت تامین کلید و پریز ایران تبدیل شده است.

فروشگاه اینترنتی برق آسا

در صورتی که کیفیت و اصالت محصول برای شما مهم است. با برق‌آسا می‌توانید کلید و پریزهای خود را از میان بهترین برندها و با بهترین کیفیت موجود خریداری کنید. لازم به ذکر است که تمامی برندهای کلید و پریز برق‌آسا دارای پنج سال گارانتی تعویض هستند. برای خرید و مشاوره تخصصی رایگان با کارشناسان برق‌آسا در ارتباط باشید:             تماس: ۰۲۱۷۷۵۳۸۰۹۱

آدرس سایت/https://barqasa.com

برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 17 =