کد خبر : 288961
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

شهرداری برای هوشمندسازی نیازمند همکاری با نهادهای علمی است

شهرداری برای هوشمندسازی نیازمند همکاری با نهادهای علمی است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران و مشهد برای هوشمند سازی شهر گفت: برای موفقیت در این حوزه نیازمند همکاری با نهادها و مراکز علمی هستیم.

به گزارش عصرقائم، مهدی چمران امروز در اولین رویداد ملی شهر هوشمند هوشمند سازی شهر را از نیازمندی‌های کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که این  رویداد علمی بتواند زمینه ساز تحقق آن شود و افزود: هوشمند سازی شهر از مهمترین مسایلی است که چند سالی است با آن مواجه هستیم و تلاش‌های زیادی برای آن شده است‌.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران اولین نهادی بود که در این زمینه اقدام کرده است، اظهار کرد: شهرداری تهران در این زمینه توانسته زیر ساخت‌هایی ایجاد کند که امیدواریم این حرکت با سرعت بیشتری ادامه یابد چرا که هوشمند سازی شهرها صرفه‌های زیادی دارد و می‌تواند بسیاری از مشکلات و مصائب را مرتفع کند.

چمران تاکید کرد: شهرداری جایی است که با شهروندان بیشترین تماس را دارد و شهرداری تهران برای سرعت بخشیدن به هوشمند سازی شهر نیازمند همکاری با مراکز و مراجع علمی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یکی از مزایای هوشمند سازی شهر را کاهش ترافیک و صرفه جویی در وقت و هزینه دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر شهرداری تهران، شهرداری مشهد نیز در زمینه هوشمند سازی اقدام کرده است و امیدواریم سایر شهرداری‌ها نیز در این حوزه اقدام کنند.

شهرداری برای هوشمندسازی نیازمند همکاری با نهادهای علمی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 13 =