کد خبر : 288864
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

جزئیات تشکیل شورای صنفی دانشگاه الزهرا اعلام شد

جزئیات تشکیل شورای صنفی دانشگاه الزهرا اعلام شد

دانشگاه الزهرا، شرایط و جزئیات تشکیل شورای صنفی دانشجویان در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش عصرقائم، دانشگاه الزهرا به منظور ایجاد بستر مناسب برای تقویت زمینه‌های مشارکت، همفکری، تصمیم‌سازی، برنامه‌ریزی و همکاری دانشجویان در امور صنفی و حفظ و پیگیری حقوق و حریم دانشجویی، فرایند انتخابات شورای صنفی دانشجویان خود را بر اساس آیین‌نامه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور انجام می‌دهد.

بر این اساس، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه ۱۴ تا ۱۶ آذر نسبت به ثبت نام اولیه و ارسال لیست نهایی به کمیته نظارت اقدام کنند. همچنین طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ آذر نیز امکان ثبت‌نام اولیه وجود دارد.

با اعلام دانشگاه الزهرا، برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه به صورت الکترونیکی بوده و در روز دوشنبه ۶ دی انجام خواهد شد.

تاریخ اعلام نتایج انتخابات نیز روز ۷ دی ماه اعلام شده است.

در شورای صنفی دانشجویان، مسائلی چون امور تغذیه، امور خوابگاه‌ها، امور خدماتی-دانشجویی و امور تربیت بدنی دانشجویان مورد توجه قرار می‌گیرد.

اهداف این شورا نیز شامل بهبود وضعیت امور صنفی رفاهی دانشجویان و کمک به ایجاد شرایط و فضای مناسب‌تر برای تحصیل، فعالیت و سکونت دانشجویان، ایجاد فضای همدلی در بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه و آشنایی بیشتر آنها با واقعیات و مشکلات یکدیگر و تقویت فضای همکاری و تمایل، تقویت ارزشهایی چون روحیه خود باوری و اعتماد به نفس، ایجاد بستر مهارت افزایی، تلاش برای شناسایی، طرح و رفع نقائص صنفی دانشجویان، افزایش آگاهی دانشجویان نسبت به حقوق و تکالیف دانشجویی و تقویت فرهنگ پیگیری حل مشکلات رفاهی با تعامل و از طریق مجاری قانونی است.

جزئیات تشکیل شورای صنفی دانشگاه الزهرا اعلام شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − هفت =