کد خبر : 288786
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
-

کلانتری: آدم‌های بزدل تفکر سقوط نکردن دارند

کلانتری: آدم‌های بزدل تفکر سقوط نکردن دارند

سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: فقط آدم‌های ترسو و بزدل تفکر سقوط نکردن دارند و ما از روز اول می‌خواستیم تیم خوب و گردن کلفتی داشته باشیم که تلاش می‌کند و پا پس نمی‌کشد.

به گزارش عصرقائم، علی اصغر کلانتری سه‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: تیم ما روی روال خوبی حرکت می‌کند. ما اندازه تیم را می‌دانستیم و می‌دانستیم که بازیکنان‌مان پتانسیل خوبی دارند و کیفیت‌شان را در مسابقات به نمایش می‌گذارند. فقط آدم‌های ترسو و بزدل تفکر سقوط نکردن دارند و ما از روز اول می‌خواستیم تیم خوب و گردن کلفتی داشته باشیم که تلاش می‌کند و پا پس نمی‌کشد. این قابلیت فجر سپاسی است و ما هم به عنوان کادرفنی و باشگاه هر کاری بتوانیم برای این تیم انجام می‌دهیم. از هیچ تیمی هراس نداریم اما بازی‌ها را هم راحت نمی‌بینیم. شرایط را می‌سنجیم و آنالیز می‌کنیم و وارد مسابقات می‌شود.

او درباره تقابل با سپاهان گفت: سپاهان برای بازی در لیگ ایران بسته نشده است و هدفش قهرمانی در آسیاست. من تا امروز با سه چهار تیم خیلی خوب بازی داشتیم و با احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم باید بگویم سپاهان یک سر و گردن از همه تیم‌ها بالاتر است چون آن‌ها از همه نظر انسجام دارند. آن‌ها بعد از این همه سال می‌خواهد در آسیا موفق شوند. ما به همان شکل مقابل این تیم بازی می‌کنیم که در بازی‌های قبل بازی کردیم. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم اما یک قدم عقب نمی‌رویم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی درباره غایبان تیمش گفت: شهرام گودرزی دو روز مانده به مسابقات مصدوم شد اما اکنون مصدومیتش رفع شده است. فرزان دانا در اردوی تیم ملی امید مصدوم شد، سیروان قربانی و محمد کاظمی هم مصدوم هستند. همانطور که هفته قبل هم گفتم در این چند هفته بازیکنان جوانی را معرفی می‌کنیم که در ایران مطرح خواهند شد.

او در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: طرح آزمایشی در شهرستان‌ها هم می‌شود انجام شود و شرایط در هر شهری فرق دارد. چرا باید ابتدا پایتخت را نگاه کنند بعد شهرستانی‌ها؟ شرایط آمدن مردم در ورزشگاه را از نظر ساختار باید مهیا کنند. آیا ما گیت الکترونیک یا بلیت فروشی اینترنتی داریم؟ یک به یک مشکلات باید برطرف شود. اگر تیم به لیگ برتر نمی‌آمد مسوولان پیگیری نمی‌کردند. آن‌ها هنوز در خواب هستند و باید کمک کنند تا شرایط بهتر شود. تیم ما با این جوانان خوب نتیجه گرفته اما هیچ کدام از مسوولان به ما نگاه نمی‌کنند.

دیدار دو تیم فجر و سپاهان در قالب هفته ششم لیگ برتر فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود.

کلانتری: آدم‌های بزدل تفکر سقوط نکردن دارند/ یک تیم گردن کلفت هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهارده =