کد خبر : 288775
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
-

استعلام انتصابات در شهرداری مناطق تهران با سرعت و دقت انجام می شود

استعلام انتصابات در شهرداری مناطق تهران با سرعت و دقت انجام می شود

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در بازرسی برای استعلام انتصابات این آمادگی را داریم ظرف مدت ۲ تا ۳ روز جواب استعلام افراد را بدهیم.

به گزارش عصرقائم، داوود گودرزی در نشست با شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، گفت: مسئله انتصابات در شهرداری تهران موضوع مهمی است . مسئله اصلی در بحث انتصابات هماهنگی بین ما در مدیریت شهری است و در این حوزه سرعت و دقت در دستور کار قرار دارد تا هم پای قول و قرار خود بمانیم و هم کار اداره شهر قفل نشود.

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: ما در بازرسی برای حوزه استعلام انتصابات آمادگی داریم ظرف مدت ۲-۳ روز جواب استعلام افراد را بدهیم و کمیته های لازم نیز تشکیل شده و به مانند سابق استعلام از معاونت های تخصصی نیز در دستور کار قرار دارد.

گودرزی با تاکید بر این موضوع که در حوزه استعلامات سرعت، دقت و هماهنگی باید در دستور کار باشد و برای سرپرستی افراد نیز در کوتاه ترین زمان جواب می دهیم بیان کرد: بررسی ها نشان می‌دهد تعدادی از انتصابات دوستان بدون اخذ استعلام انجام شده است و ما قول می دهیم با سرعت و دقت جواب استعلام افراد را بدهیم و شما در مناطق هم مد نظر داشته باشید بدون هماهنگی انتصاب نداشته باشید.

بر اساس گزارش سایت شهر، او با اشاره به طرح تحول نگهداشت شهر گفت: در بحث نگهداشت شهر نیز ، تمام تلاش خود را انجام میدهیم که به کمک شما بیاییم تا به کمک هم اتفاقات خوب را رقم بزنیم و باید حساسیت وجود داشته باشد تا کار به درستی انجام شود و ما به عنوان سازمان بازرسی دستور العمل ویژه ای تدوین کردیم و در این امر به شکل کامل با معاونت امور مناطق هماهنگ هستیم تا مسئله نگهداشت شهر را جدی بگیریم تا شاهد اتفاق ملموس در شهر باشیم.

استعلام انتصابات در شهرداری مناطق تهران با سرعت و دقت انجام می شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + چهار =